Είμαστε πολύ κοντά στο να λανσάρουμε δύο νέες σειρές προϊόντων με κουφέτα, μία που θα έχει απαλή και ρευστή γέμιση για ένα πραγματικά μαλακό κουφέτο και η δεύτερη είναι ένα κουφέτο που θα έχει ως βάση τη ροζ σοκολάτα
Η έγκαιρη στροφή της Relcon στο εξωτερικό ήταν ίσως το μυστικό που έκανε την εταιρεία όχι μόνο να αντέξει τα δύσκολα χρόνια της κρίσης, αλλά και να αναπτυχθεί. Σήμερα μάλιστα οι εξαγωγές της έχουν φθάσει στα 2/3 των συνολικών πωλήσεών της, όπως σημειώνει σε συνέντευξή του στην Time TV ο διευθυντής Πωλήσεων της εταιρείας κ. Αλέξανδρος Τασελαρίδης.
Από το 2010, δηλαδή εν μέσω κρίσης, βρίσκεστε διαρκώς σε ανοδική πορεία. Πώς το έχετε καταφέρει αυτό;
Ήδη από το 2007 η εταιρεία μας άρχισε να στρέφει τη δράση της προς το εξωτερικό. Ξεκινήσαμε αποκτώντας δικαιώματα από μεγάλα brands του εξωτερικού, όπως είναι οι Warner Bros, Nickelodeon, Hello Kitty, και αρχίσαμε να δημιουργούμε παιχνίδια, προϊόντα με ζαχαρωτά τα οποία εξήγαμε στον κόσμο. Έτσι, χρόνο με το χρόνο και αποκτώντας κάθε φορά περισσότερα δικαιώματα καταφέρναμε να αυξάνουμε την εξαγωγική μας δραστηριότητα και κατά συνέπεια τις συνολικές πωλήσεις μας. Το 2017 υπογράψαμε το μεγαλύτερο συμβόλαιο που είχαμε υπογράψει ποτέ, με τη FIFA, για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2018. Δημιουργήσαμε ένα αποκλειστικό προϊόν που το πατεντάραμε κιόλας και αυτό μας έδωσε ένα τεράστιο άνοιγμα στο εξωτερικό για να μπούμε σε πολύ περισσότερες χώρες από ότι ήμασταν πριν. Οπότε, αν τα συνοψίσω όλα μαζί, η απόκτηση νέων δικαιωμάτων και η δημιουργία νέων προϊόντων μάς οδήγησαν σε αυτή την αύξηση που είχαμε χρόνο με τον χρόνο.
Εξάγετε σε 22 χώρες σε όλον τον κόσμο. Ποιο ποσοστό του τζίρου σας αντιστοιχεί στις εξαγωγές; Κοιτάζετε προς νέες αγορές;
Αυτή τη στιγμή οι εξαγωγές μας έχουν φθάσει στα 2/3 των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας μας. Ξεκινήσαμε κυρίως με τις χώρες της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής αλλά τα τελευταία χρόνια οι αγορές που βλέπουμε ότι είναι αναπτυσσόμενες είναι αυτές της Ασίας. Χώρες με μεγάλο πληθυσμό, το βιοτικό επίπεδο των οποίων αυξάνεται συνεχώς και η αγοραστική τους δύναμη βελτιώνεται, οπότε έχουμε στρέψει και εμείς την προσοχή μας προς τα εκεί. Ήδη έχουμε εισέλθει στις αγορές της Νότιας Κορέας, της Ταϊλάνδης και της Σιγκαπούρης και αυτή τη στιγμή κοιτάμε πιο άμεσα τις αγορές της Ινδονησίας και της Ιαπωνίας.
Τι σημαίνει καινοτομία για εσάς; Είναι γεγονός ότι καθιερώσατε την πρώτη σοκολάτα με στέβια, η οποία συνοδεύθηκε από κλινική μελέτη.
Καινοτομία για εμάς είναι από τους πιο βασικούς πυλώνες της εταιρείας μας. Όπως είπατε πολύ σωστά, το 2012 η εταιρεία μας ήταν η πρώτη στην Ελλάδα που δημιούργησε μια σοκολάτα χωρίς ζάχαρη με την προσθήκη του γλυκαντικού από το φυτό στέβια. Ήμαστε οι πρώτοι που κάναμε κλινική μελέτη βασιζόμενη σε Έλληνες καταναλωτές η οποία κατέδειξε ότι έχουμε ένα προϊόν χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη. Οπότε σαφώς σε όλους τους τομείς της εταιρείας μας ψάχνουμε να καινοτομούμε και να δημιουργούμε νέα προϊόντα.
Ετοιμάζετε λανσαρίσματα νέων προϊόντων;
Αυτή τη στιγμή είμαστε στη διαδικασία να λανσάρουμε στην αγορά κάποια καινούργια παιχνίδια, με καινούργιους ήρωες και δικαιώματα. Πέρα όμως από αυτή την κατηγορία η εταιρεία μας έχει ένα ξεχωριστό τμήμα που ασχολείται με τα κουφέτα και απευθύνεται σε γάμους και βαπτίσεις. Ήμαστε οι πρώτοι που φέραμε στην ελληνική αγορά κουφέτα με σοκολάτα και γεύσεις που ήρθαν να αντικαταστήσουν τα κλασικά κουφέτα που όλοι γνωρίζαμε και όλοι καταναλώναμε στους γάμους. Ήδη αυτή τη στιγμή είμαστε πολύ κοντά στο να λανσάρουμε δύο νέες σειρές προϊόντων με κουφέτα, μία που θα έχει απαλή και ρευστή γέμιση για ένα πραγματικά μαλακό κουφέτο, που όμοιό του δεν θα έχουμε ξανασυναντήσει. Η δεύτερη σειρά είναι ένα κουφέτο που θα έχει ως βάση τη σοκολάτα ρούμπι, τη λεγόμενη και τέταρτη σοκολάτα. Είναι μια νέα ανακάλυψη η ροζ σοκολάτα. Οπότε θα δημιουργήσουμε ένα κουφέτο με αυτή τη σοκολάτα.