Κόντρα στην αρνητική τάση της εγχώριας αγοράς γαλακτοκομικών κινείται η βιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ, η οποία τρέχει με ρυθμούς ανάπτυξης 8%, ενώ και εκτός συνόρων «ανεβάζει» ταχύτητες διευρύνοντας περαιτέρω την παρουσία της στα διεθνή ράφια.
Όπως ανέφερε χθες ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της γαλακτοβιομηχανίας Μιχάλης Παναγιωτάκης, στο πλαίσιο συνάντησης με εκπροσώπους του Τύπου, «συνολικά η εγχώρια αγορά γαλακτοκομικών υποχωρεί κατά 12%, ωστόσο τα σήματα της ΔΩΔΩΝΗΣ ενισχύουν σημαντικά τη θέση τους σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται η εταιρεία».
Πέρα από την ισχυρή θέση στηΝ κατηγορία της φέτας, η ΔΩΔΩΝΗ καταγράφει δυνατές επιδόσεις και στο γιαούρτι, όπου βρίσκεται μέσα στηΝ πρώτη τριάδα της κατάταξης της αγοράς κερδίζοντας έδαφος έναντι του ανταγωνισμού. Επίσης, ανοδική είναι και η πορεία του πρόσφατου λανσαρίσματος που αφορά το τυρί του τοστ και όπως σημείωσε ο κ. Παναγιωτάκης, «οι πωλήσεις ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας και σιγά σιγά θα πρέπει να μεγιστοποιηθεί η παραγωγή».
Σημαντική θέση επιδιώκει να κατακτήσει η εταιρεία και με το τυρί χαλούμι, το οποίο παράγεται στο εργοστάσιο της Κύπρου και η διάθεσή του ξεκινά και στην Ελλάδα, καθώς η εταιρεία προχώρησε σε συμφωνίες με επτά αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Όσον αφορά στην εξωστρέφεια, ο στόχος της συμμετοχής των εξαγωγών στο 50% επί του συνολικού τζίρου έως το 2020 φαντάζει επιτεύξιμος, με γνώμονα την ενεργοποίηση νέων συμφωνιών, όπως αυτή με την αλυσίδα Wallmart στην αμερικανική αγορά, καθώς και η είσοδος του γιαουρτιού στα ιαπωνικά ράφια. Σήμερα το ποσοστό των εξαγωγών αγγίζει το 35%, ενώ οι εκτιμήσεις θέλουν το 2017 να προσεγγίζει το 40%. Σημειώνεται ότι η ΔΩΔΩΝΗ εξάγει σε 43 αγορές.
Σχετικά με την πορεία της φετινής χρονιάς αναμένεται να κλείσει με αύξηση τζίρου της τάξης του 6,3% στα 100 εκατ. ευρώ έναντι 94 εκατ. το 2015.