Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η αντίστροφη μέτρηση για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη Fraport Greece στα τέλη Ιανουάριου, αφού οι σχετικές συμβάσεις παραχώρησης έχουν ήδη υπογραφεί και ψηφιστεί από τη Βουλή.
Την ίδια ώρα μικτή εικόνα παρουσιάζουν τα αεροδρόμια που έχει υπό τη διαχείρισή της η Fraport στον κόσμο, οι επιδόσεις των οποίων εμφανίζουν ποικιλομορφία, λόγω των προκλήσεων που αντιμετωπίζει η αεροπορική βιομηχανία από τις τρομοκρατικές επιθέσεις, τις απεργιακές κινητοποιήσεις πιλότων / πληρωμάτων αεροπορικών εταιρειών, την αναιμική ανάπτυξη της Ευρωζώνης, κτλ.
Στο 11μηνο του 2016, άνοδο επιβατικής κίνησης σημειώθηκε στα αεροδρόμια σε Βάρνα κατά 20,8%, Μπουργκάς 22,5% (Βουλγαρία), Λίμα 10,3% (Περού) και Χιάν 11,9% (Κίνα). Αντίθετα, πτώση σημειώθηκε κατά 0,7% σε Φραγκφούρτη (αποτελεί τη «ναυαρχίδα» της Fraport, αλλά και το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Γερμανίας) και 1% σε Αννόβερο, 3,6% στη Λιουμπλιάνα, 3,3% στην Αγ. Πετρούπολη και 31,6% στην Αττάλεια.
Σε εγχώριο επίπεδο, η Fraport, μέσω της θυγατρικής Fraport Greece, θα αναλάβει προσεχώς τη διαχείριση 14 περιφερειακών αεροδρομίων, εκ των οποίων 3 στην ηπειρωτική Ελλάδα (Θεσσαλονίκη, Άκτιο, Καβάλα) και 11 στη νησιωτική (Χανιά, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κως, Μύκονος, Μυτιλήνη, Ρόδος, Σάμος, Σαντορίνη, Σκιάθος και Ζάκυνθος). Με την έναρξη της παραχώρησης θα καταβληθεί το εφάπαξ τίμημα του 1,23 δισ. Το πρώτο «κύμα» των έργων εκσυγχρονισμού, ύψους 400 εκατ. ευρώ, έχει ορίζοντα υλοποίησης το 2020.