Νέο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 10 εκατ. ευρώ για την περαιτέρω επέκταση της παραγωγικής της δυναμικότητας στον τομέα του γιαουρτιού έχει ξεκινήσει η βιομηχανία γάλακτος Κρι-Κρι, η οποία επεκτείνει επίσης την παρουσία της στην ιταλική και τη βρετανική αγορά. Στο μεταξύ, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, καταγράφεται αύξηση πωλήσεων στην εγχώρια αγορά για τα επώνυμα προϊόντα με +11% στο γιαούρτι και +15% στα παγωτά.
Το νέο επενδυτικό πρόγραμμα, όπως αναφέρει στη «Ν» ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Παναγιώτης Τσινάβος, με αφορμή τη χθεσινή παρουσίαση της εταιρείας σε μέλη της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών, εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 80% εντός του 2017 και στο σύνολό του το 2018 και πέρα από τη γενικότερη αύξηση της παραγωγής αποσκοπεί στην ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών για την παραγωγή ειδικών προϊόντων, που ζητούν οι νέες συνεργασίες της εταιρείας με αγορές της Ευρώπης. Εντός του α’ τριμήνου 2017 η εταιρεία, σύμφωνα με τον κ. Τσινάβο, βάσει ήδη συναφθείσας συμφωνίας, εισάγει τόσο private label όσο και επώνυμα προϊόντα της (γιαούρτια) σε αλυσίδα λιανεμπορίου εθνικής εμβέλειας της Ιταλίας, ενώ άμεσα επεκτείνει με νέους κωδικούς προϊόντων την παρουσία της στις αλυσίδες της Βρετανίας.
Παράλληλα, στο 10μηνο του 2016 κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της στην ελληνική αγορά στις κατηγορίες γιαουρτιού και παγωτού κατά 11% και 15% αντίστοιχα. Άνοδος καταγράφεται και στις πωλήσεις της εταιρείας στις διεθνείς αγορές κατά το α’ εξάμηνο του 2016, με τις εξαγωγές γιαουρτιού προς χώρες της Δυτικής Ευρώπης να αυξάνονται κατά 39%. Με τις παραπάνω επιδόσεις η Κρι Κρι, σύμφωνα με τη διοίκησή της, αντιστάθμισε επιτυχώς την απώλεια πωλήσεων στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που επέφεραν οι δυσμενείς εξελίξεις στο οργανωμένο λιανεμπόριο στην Ελλάδα.
Οι στρατηγικές επιλογές της εταιρείας για το 2016 εστίασαν στην ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική, στην περαιτέρω ανάπτυξη των εξαγωγών και στο λανσάρισμα νέων καινοτόμων προϊόντων, με εντυπωσιακή πορεία της νέας σειράς γιαουρτιών Super Spoon, τα οποία κέρδισαν μερίδιο αγοράς 18% στην κατηγορία των λειτουργικών γιαουρτιών στην Ελλάδα σε έξι μήνες από το λανσάρισμά τους.