Το βλέμμα στην αγορά της Ρωσίας στρέφει η βιομηχανία αναψυκτικών Λουξ Μαρλαφέκας, στο πλαίσιο της διεύρυνσης του εξαγωγικού της χαρτοφυλακίου. Σύμφωνα με τη διοίκηση, η συγκεκριμένη αγορά παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον για τη Λουξ και άμεσα η εταιρεία θα έχει παρουσία εκεί.
Σημειώνεται ότι οι εξαγωγές αποτελούν το 5% του όγκου πωλήσεων, ενώ στόχος για την προσεχή τριετία είναι το ποσοστό αυτό να διπλασιαστεί. Σήμερα η Λουξ έχει παρουσία σε περίπου 20 χώρες σε όλον τον κόσμο, με αξιοσημείωτες πωλήσεις σε Γερμανία, Καναδά, ΗΠΑ, Ιταλία, Αυστραλία, Κύπρο, Κίνα, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισραήλ, Μάλτα, Παναμά, Ελβετία, Ρουμανία, Κορέα, Αλβανία, Κατάρ, Ντουμπάι, Βέλγιο και Ολλανδία.
Σε εγχώριο επίπεδο, το 2015 το μερίδιο της Λουξ σε αξία ήταν 8,1% στο σύνολο των αναψυκτικών και 27% σε αξία στην κατηγορία αναψυκτικά με γεύση, μερίδια τα οποία συνεχώς αυξάνονται κατά το 2016.
Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016, παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον στην αγορά, η Λουξ συνεχίζει να σημειώνει σταθερή άνοδο, κάτι που φιλοδοξεί να διατηρήσει και στο δεύτερο εξάμηνο του 2016.
Προς αυτή την κατεύθυνση η εταιρεία προχωρά στη δημιουργία νέων προϊόντων όπως η σειρά Λουξ plus n’ light, πρόκειται για τα πρώτα και μοναδικά αναψυκτικά στην ελληνική αγορά που περιέχουν μόνο φυσικά γλυκαντικά (σάκχαρα φρούτων, φρουκτόζη και γλυκαντικά φυτικής προέλευσης).
Σημειώνεται ότι την τελευταία οκταετία η Λουξ έχει κάνει συνολικά επενδύσεις 20 εκατ. ευρώ, με την τελευταία επένδυση στη νέα μονάδα παραγωγής να αγγίζει σχεδόν τα 6 εκατ. ευρώ.