Στην αγορά πέντε capesize στη διάρκεια των δύο τελευταίων μηνών και αξίας περίπου 110 εκατ. δολαρίων προχώρησε η Capital Maritime & Trading του Ευάγγελου Μαρινάκη .
Πιο συγκεκριμένα την τελευταία εβδομάδα, σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους, η εταιρεία προχώρησε στην αγορά τριών πλοίων από τη νοτιοκορεατική SK Shipping. Πρόκειται για το Κ Ambition, ναυπήγησης 2012, και τα K Endeavour και K Adventure, ναυπήγησης 2011. Τα τρία πλοία κατασκευάστηκαν στα Sungdong Shipbuilding and Marine Engineering και το tonnage τους φτάνει τα 178.000 dwt το καθένα. Η τιμή τους σύμφωνα με τους αναλυτές κινήθηκε στα 22 με 23 εκατ. δολάρια το καθένα.
Ακόμα ένα cape που έχει κατασκευαστεί στη Sungdong για λογαριασμό της Nisshin Shipping’s, το ναυπήγησης 2012 Gran Trader, αγόρασε η Capital στις αρχές Νοεμβρίου έναντι 22,5 εκατ. δολ., ενώ πριν από ένα μήνα περίπου είχε προηγηθεί το ER Boston, ναυπήγησης 2010, έναντι 20,8 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο έχει ήδη παραδοθεί στην Capital και έχει μετονομαστεί σε Asterix.
Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες της αγοράς, η εταιρεία αναζητά επενδυτικές ευκαιρίες προκειμένου να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στα capesize. Ο όμιλος της Capital έχει στον στόλο της ακόμα ένα bulker, το capesize Αgamemnon, ναυπήγησης 2010. Επίσης διαθέτει 10 containerships μεταφορικής ικανότητας από 5.000 μέχρι 10.000 teu, καθώς και 43 δεξαμενόπλοια συνολικής χωρητικότητας 4,3 εκατ. dwt.
Ο όμιλος επένδυσε ξανά στο ξηρό φορτίο μετά από αποχή επτά ετών, από τον τομέα των bulker. Σημειώνεται ότι τα δύο τελευταία χρόνια έχει γίνει πολύ μεγάλο ξεσκαρτάρισμα στα capes. Πιο συγκεκριμένα το 2015 είχαν πουληθεί για scrap 92 capes, χωρητικότητας 15,4 εκατ. dwt και φέτος μέχρι τώρα έχουν οδηγηθεί σε διαλυτήρια 76, χωρητικότητας 13 εκατ. dwt σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipbroking.