Ορθολογικότερη διαχείριση των πωλήσεων, διατήρηση ρευστότητας και ικανοποιητική κερδοφορία επιδιώκει η Attrattivo, προσβλέποντας σε διατήρηση του ρυθμού ανάπτυξης του τζίρου της (περίπου 5%-6% ο ετήσιος μ.ό. στις τρεις τελευταίες οικονομικές χρήσεις) σε ένα περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού µε αρκετά προβλήματα επισφάλειας, ως αποτέλεσμα της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης και των αυξανόμενων φορολογικών και άλλων βαρών.
Η εταιρεία (AFX AEE), στο πλαίσιο της στρατηγικής της, πραγματοποιεί συγκρατημένες επενδύσεις επέκτασης του δικτύου της στην εγχώρια αγορά, κυρίως σε high streets και malls, ενώ διερευνά την ενίσχυση της παρουσίας της στο εξωτερικό, όπου σήμερα διαθέτει καταστήματα σε Κύπρο, Δημοκρατία της Τσεχίας, Αλβανία και Σαουδική Αραβία.
Στην Ελλάδα, εξάλλου, διαθέτει ένα από τα πιο ισχυρά δίκτυα λιανικής στον κλάδο της γυναικείας νεανικής μόδας, με περίπου 80 καταστήματα. Το δίκτυο θεωρείται ώριμο, ενώ το σήμα είναι από τα πλέον αναγνωρίσιμα της κατηγορίας του στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό.
Ως αποτέλεσμα, ως προς την ανάπτυξη της αποδοτικότητας του δικτύου το ενδιαφέρον επικεντρώνεται κυρίως στην επανατοποθέτηση του σήματος σε εμπορικές πιάτσες, με τη μετακίνηση καταστημάτων σε πιο εμπορικά σημεία και λιγότερο στην ενίσχυση του δικτύου με περισσότερα σημεία πώλησης.
Το δίκτυο της Attrattivo τα τελευταία χρόνια, παρά την οικονομική κρίση, καταφέρνει να αυξάνει τις πωλήσεις του -έστω και με περιορισμένο ρυθμό-, εμφανίζοντας παράλληλα θετικά οικονομικά αποτελέσματα. Ενδεικτικά σημειώνεται ότι, σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του 2015, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας σε σχέση με την προηγούμενη χρήση σημείωσε αύξηση (5,88%), όπως και τα οργανικά έξοδα (με αύξηση 6,48%) που ανήλθαν στο 59,52% των πωλήσεων από 59,80% που ήταν στην προηγούμενη χρήση.
Τα στοιχεία αυτά δείχνουν την προσπάθεια που καταβάλλει η διοίκηση για να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητα του δικτύου σε ένα έντονα σκληρό περιβάλλον που δημιουργεί συμπίεση των αποτελεσμάτων. Πρόκειται για τάσεις που διατηρήθηκαν το 2016, επηρεάζοντας τα μεγέθη.
Τα μεγέθη
Πάντως, τα καθαρά αποτελέσματα προ φόρων το 2015 διαμορφώθηκαν σε κέρδη 55.387,38 ευρώ, ενισχυμένα έναντι των 55.024,93 ευρώ της προηγούμενης χρήσης, ενώ τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώνονται σε ζημιές 152.531,56 ευρώ έναντι κερδών 54.024,93 ευρώ αντίστοιχα. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας, αν από τα προ φόρων κέρδη αφαιρεθούν ο φόρος εισοδήματος της χρήσεως ύψους 35.821,58 ευρώ και ο φόρος εισοδήματος από τον έλεγχο των προηγούμενων χρήσεων έως και το 2010, ύψους 160.331,87 ευρώ, καθώς και µη ενσωματωμένοι στο λειτουργικό κόστος φόροι ύψους 11.765,49 ευρώ πλέον τα κέρδη προηγουμένων χρήσεων ανέρχονται σε 9.342.336,77 ευρώ και προκύπτουν κέρδη σε νέο 9.186.805,21 ευρώ.
Σημειώνεται επίσης ότι η αποδοτικότητα των ιδίων κεφαλαίων της εταιρείας είναι ελάχιστη, ενώ το σύνολο των υποχρεώσεών της ανήλθε στο 110,96% των πωλήσεων σε σχέση µε το 2014, που ήταν 117,99%.