Εντός του 2017 ευελπιστεί ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Ομίλου της Goldair, Καλλίνικος Καλλίνικος, να ολοκληρωθεί η διαδικασία κατοχύρωσης του έργου του Εμπορευματικού Κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο, στο οποίο ανάδοχος είναι η κοινοπραξία Goldair / ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ (Τράπεζα Πειραιώς).
Όσον αφορά το πρώην στρατόπεδο Γκόνου, στη Θεσσαλονίκη, το οποίο είναι ένα από τα υπόλοιπα πιθανά σημεία ανάπτυξης εμπορευματικών κέντρων σύμφωνα με το σχετικό στρατηγικό σχέδιο της Μόνιμης Επιτροπής Logistics, εκτιμά ότι προϋποθέσεις για τη δημιουργία εμπορευματικού κέντρου είναι η ανάπτυξη των κατάλληλων σιδηροδρομικών υποδομών και η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ.
Ως όνειρό του προσδιόρισε ο κ. Καλλίνικος τη σύνδεση της Ελλάδας με τη Δυτική Ευρώπη με σιδηροδρομική γραμμή, που θα μεταφέρει όχι φορτία αλλά έμφορτα φορτηγά, και επανέλαβε ότι μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017 -όπως έχει δημοσιεύσει προ μερικών ημερών η «Ν»- η Rail Cargo Logistics Goldair, μικτή εταιρεία σιδηροδρομικών μεταφορών του ομίλου Goldair και των Αυστριακών Σιδηροδρόμων, θα γίνει η πρώτη ιδιωτική εταιρεία που θα μπει αυτόνομα, με δικά της μηχανήματα και προσωπικό, στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές, σπάζοντας το κρατικό μονοπώλιο.