- Η εξωστρέφεια αποτελεί πυλώνα ανάπτυξης για τον όμιλο, τονίζει ο κ. Γιώργος Μυλωνάς, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλός του ομίλου
- Η εταιρεία έχει μονάδες σε επτά χώρες, 25 και πλέον θυγατρικές και παρουσία σε 63 αγορές
Με περισσότερες από 25 θυγατρικές εταιρείες στο εξωτερικό, παρουσία σε 63 αγορές, εργοστάσια σε 7 χώρες, ο όμιλος Alumil είναι καθαρά εξωστρεφής και σίγουρα αποτελεί μια εξαγωγική δύναμη για τη χώρα μας. Μεγάλες αγορές για τον όμιλο είναι η Ευρώπη, οι ΗΠΑ και η Μέση Ανατολή,όπως μας πληροφορεί μιλώντας στους New Times ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου κ. Γιώργιος Μυλωνάς. Η έντονη εξωστρέφεια του ομίλου ήταν άλλωστε ένας από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξής του ακόμη και στα χρόνια της κρίσης. Όπως ειδικότερα επισημαίνει ο κ. Μυλωνάς απαντώντας σε σχετικό ερώτημά μας, «για να αντιμετωπίσει την κρίση η Alumil μείωσε τις παραγωγικές εγκαταστάσεις της, αναδιοργάνωσε όλη τη δομή της, ανέπτυξε νέα προϊόντα για τις απαιτητικές ξένες αγορές, επένδυσε έντονα στην ψηφιοποίηση του ομίλου, άνοιξε νέες αγορές και εμβάθυνε στις πιο απαιτητικές, ενώ εντατικοποίησε την εκπαίδευση μέσα και έξω από την εταιρεία».
Η ευθύνη της πολιτείας
Για να μπορέσουν όμως οι εξωστρεφείς επιχειρήσεις να επιτύχουν στις προσπάθειες και στις ενέργειές τους στη διεθνή αγορά προ όφελος της ίδιας της χώρας πρέπει να έχουν και τη βοήθεια από την πολιτεία, σύμφωνα με όσα επισημαίνει ο κ. Μυλωνάς. Ειδικότερα, υποστηρίζει ότι η πολιτεία πρέπει «να λάβει υπόψη της ότι ο παγκόσμιος ανταγωνισμός είναι αδυσώπητος και αν δεν βοηθήσει τις εξωστρεφείς ελληνικές επιχειρήσεις να τον αντιμετωπίσουν, όπως κάνουν όλες οι δυτικές κυβερνήσεις, θα μοιραζόμαστε εσαεί την εθνική φτώχεια μας. Οι εξαιρέσεις δεν αρκούν». Αναφέρει, επίσης, ότι η πολιτεία πρέπει «να λύνει τα προβλήματα τόσο τα μεγάλα όσο και τα μικρά και πολλά που αναδεικνύονται από τους θεσμικούς εκπροσώπους τόσο του αλουμινίου όσο και της βιομηχανίας».
Έτος-σταθμός το 2018
«Έτος-σταθμό» για τον όμιλο της Alumil χαρακτηρίζει το 2018 ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλός της, εξηγώντας ότι «μετά από 9 δύσκολα χρόνια, επανήλθε η Alumil σε μεγέθη που εγγυώνται την υγιή περαιτέρω ανάπτυξη του ομίλου». Ειδικότερα, αναφέρει ότι «οι ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν περίπου στα 260 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα 210 εκατ. ευρώ είναι πωλήσεις εκτός Ελλάδος». Τονίζει, δε, ότι «στόχος μας για το 2019 είναι η βελτίωση των αποτελεσμάτων του ομίλου με μικρή μόνο αύξηση πωλήσεων». Στον επενδυτικό τομέα, όπως μας ενημερώνει ο κ. Μυλωνάς, ο όμιλος κάνει συνεχώς επενδύσεις μικρής κλίμακας, τονίζοντας ότι «πρόσφατα ολοκληρώθηκε επένδυση ύψους 2,5 εκατ. ευρώ στη Σερβία, ενώ φέτος ολοκληρώνεται επένδυση 4,5 εκατ. ευρώ στην Αίγυπτο».