Στον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση της γραμμής εξυπηρέτησης πελατών 8009001000 προχωρά η ΔΕΗ, η οποία ταυτόχρονα επιδιώκει να επωφεληθεί από την ενίσχυση των τηλεφωνικών πωλήσεων προϊόντων της επιχείρησης.
Στο πλαίσιο αυτό η ΔΕΗ έχει προκηρύξει μεγάλο διαγωνισμό προϋπολογισμού 15 εκατ. Ευρώ για την παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών. Πιο συγκεκριμένα οι υπηρεσίες που προβλέπεται να παρέχει ο ανάδοχος του διαγωνισμού είναι:
* Εξυπηρέτηση εισερχομένων κλήσεων από οικιακούς πελάτες ή πελάτες με επαγγελματικό τιμολόγιο στη γραμμή 8009001000 για ερωτήσεις παράπονα, έναρξη τερματισμό νέων συμβολαίων / υπηρεσιών ή σύναψη διακανονισμών
* Back office υποστήριξη εργασιών που προκύπτουν από τις τηλεφωνικές επικοινωνίες
* Back office υποστήριξη εργασιών που προκύπτουν από ηλεκτρονικά αιτήματα που καταθέτουν φυσικά ή νομικά πρόσωπα
* πωλήσεις/ παραγωγή leads
Η διάρκεια της σύμβασης είναι 24 μήνες με δικαίωμα προαίρεσης για ακόμη 12 μήνες βάσει των αναγκών της ΔΕΗ.
Μεταξύ των προϋποθέσεων που θα πρέπει να πληρούν οι συμμετέχοντες στο διαγωνισμό περιλαμβάνεται η ανάλογη εμπειρία, δηλαδή ο πάροχος να έχει υλοποιήσει στη διάρκεια των τελευταίων τριών ετών συμβάσεις με όμοιο αντικείμενο με αυτό του διαγωνισμού για πελατολόγιο άνω του 1 εκ. πελατών, ενώ θα πρέπει η εταιρεία να έχει απασχολήσει προσωπικό τουλάχιστον 500 ατόμων με δυνατότητα και απομακρυσμένης εργασίας
Ο προϋπολογισμός του διαγωνισμού ανέρχεται σε 15 εκατ. ευρώ.