Ο κύκλος εργασιών της Δούρος ΑΕ διατηρήθηκε στα ίδια επίπεδα, ελαφρώς μειωμένος κατά 2,31% σε σχέση με τη χρήση 2014. Από 3.775.718,87€ στην χρήση 2014 ανήλθε σε 3.688.670,71 € στην τρέχουσα χρήση 2015.
Η ανωτέρω μικρή μείωση κρίνεται από την εταιρία θετικότατη έχοντας υπόψη ότι η αγορά του ενδύματος συνεχίζει να υφίσταται τις συνέπειες της μεγάλης οικονομικής ύφεσης της χώρας.
Επιπλέον, τα λειτουργικά έξοδα -διοίκησης και διάθεσης- μειώθηκαν κατά 6,09% σε σχέση με τα αντίστοιχα της προηγούμενης χρήσης 2014, ενώ οι θέσεις εργασίας για το 2015 διατηρήθηκαν στο ακέραιο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρία ετοιμάζεται να λειτουργήσει ένα νέο κατάστημα στο κέντρο της Λάρισας, συνεχίζοντας το πλάνο εμπορικής ανάπτυξης και παρουσίας της Dur στο σύνολο της Ελλάδας. Τέλος, η εταιρία έχει θέσει ως στρατηγικό στόχο για τα επόμενα χρόνια την αύξηση της παραγωγής των ενδυμάτων της στην Ελλάδα.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Η Dur είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία ανδρικής ένδυσης με έδρα την Πάτρα, που πάνω από μισό αιώνα δημιουργεί ρούχα σημείο αναφοράς στο ανδρικό ντύσιμο. Απευθύνεται στο νέο, μοντέρνο και σύγχρονο άνδρα που θέλει να αποπνέει έναν αέρα άνεσης, αυτοπεποίθησης και ελευθερίας. Με έμφαση στα πουκάμισα και τα πόλο μπλουζάκια, τα ρούχα Dur διακρίνονται για τις κομψές, λιτές και άνετες γραμμές τους, ισορροπώντας ιδανικά ανάμεσα στη γοητεία του μοντέρνου και τη διαχρονικότητα του κλασσικού και έρχονται να υπογραμμίσουν και να αναδείξουν τη μοναδικότητα κάθε άντρα.
Διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο καταστημάτων λιανικής πώλησης σε όλη την Ελλάδα, ενώ υποστηρίζεται από ένα εξίσου ισχυρό δίκτυο χονδρικής. Πέρα από την εγχώρια δραστηριότητά της, η Dur πραγματοποιεί εξαγωγές στην Αλβανία, στην Κύπρο στη Σόφια της Βουλγαρίας, κ.α.
Ιστορία
1960
Η προσπάθεια για τη δημιουργία της φίρμας Dur, ξεκίνησε πριν από 40 περίπου χρόνια, όταν ο ιδρυτής της και σημερινός της πρόεδρος Νίκος Δούρος άρχισε την εμπορική και παραγωγική του δραστηριότητα σε βαμβακερά είδη. Αργότερα, συνεπικουρούμενος από τη σύμπραξη των δυο αδελφών του Παναγιώτη και Ανδρέα, ιδρύθηκαν και αναπτύχθηκαν εμπορικές και παραγωγικές φίρμες οι οποίες μετασχηματίστηκαν το 1971 (μετά από ενοποίηση) στην ανώνυμο εταιρεία ‘ΔΟΥΡΟΣ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΑ ΕΤΟΙΜΩΝ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ’.
1970
Στη δεκαετία του 1970 η εταιρεία ανέπτυξε μια πολύ αξιόλογη και εξαιρετική εξαγωγική δραστηριότητα, η οποία την κατέστησε μια από τις μεγαλύτερες εξαγωγικές μονάδες της χώρας μας στο τομέα της μεταποιητικής παραγωγής. Δημιούργησε μεγάλες εμπορικές συνεργασίες (Facon) με επώνυμους οίκους και πελάτες εξωτερικού. Στην διάρκεια της δεκαετίας αυτής, με τις ήδη υπάρχουσες βάσεις της σωστής και ποιοτικής παραγωγικής γραμμής , άρχισε να σχηματοποιείται η ιδέα της φίρμας ‘DUR’, ή οποία θα στηριζόταν σε αυστηρά ποιοτικά παραγωγικά κριτήρια.
1980
Η δεκαετία του 1980 έφερε στην ελληνική οικονομική, παραγωγική και εμπορική πραγματικότητα μεγάλες αλλαγές. Η πλήρης ένταξη της χώρας στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα, το άνοιγμα των συνόρων και της αγοράς, ο σκληρός εισαγόμενος ανταγωνισμός, διαμόρφωσε νέους κανόνες και άλλα δεδομένα, πρωτόγνωρα για την προστατευμένη ως τότε ελληνική οικονομία. Η διοίκηση της εταιρείας αφουγκραζόμενη με επιτυχία τις προσταγές των καιρών επενδύει στην επωνυμία ‘DUR’ και μέσα από συστηματική προσπάθεια και έντονη διαφήμιση, δημιουργεί δίκτυο χονδρικής πελατείας και αντιπροσωπειών, εδραιώνει τη φίρμα και την καθιστά leader στο ανδρικό ποιοτικό επώνυμο ντύσιμο. Παράλληλα ενισχύει και διευρύνει την εμπορική της ταυτότητα με αποκλειστικές συνεργασίες ξένων οίκων μόδας όπως ‘PACO RABANE – Paris’, ‘Cavallini – Italy’ κλπ.
1990
Στη δεκαετία του ’90 ενισχύεται ακόμη περισσότερο η θέση της εταιρείας στο εσωτερικό και το εξωτερικό. Είναι η δεκαετία που η ‘DUR’ πιστοποιεί τα προϊόντα της με το διεθνώς αναγνωρισμένο πιστοποιητικό διασφάλισης ποιότητος ‘ISO 9001’ και λαμβάνει επωνύμως μέρος σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, όπως η SEHM-Paris και η Kolmnesse-Γερμανίας, με πολύ καλά αποτελέσματα. Για την ποιότητά της η εταιρεία βραβεύεται με το Ευρωπαϊκό Βραβείο Ποιότητος. Στη δεκαετία αυτή δημιουργείται δίκτυο ξένων αντιπροσώπων που προωθούν την collection ‘Dur Creations’ σε πελάτες εξωτερικού, στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και το Honk Kong. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι μόνο στην περιοχή της Γαλλίας δραστηριοποιεί 4 αντιπροσωπείες χονδρικής, στη Γερμανία και Αυστρία αντίστοιχο αριθμό, στη Μέση Ανατολή μεγάλο αριθμό πελατών καθώς επίσης και στο Honk Kong. Από τα μέσα της δεκαετίας, ωριμάζει πλέον η σκέψη της επέκτασης της δραστηριότητος απευθείας στη λιανική πώληση και αρχίζει να υλοποιείται το ήδη υπάρχον σχέδιο ανάπτυξής αλυσίδας Boutiques με την επωνυμία ‘Dur Escape Land’.
2000
Η τρέχουσα δεκαετία του 2000, βρίσκει την εταιρεία εισηγμένη πλέον στο ΧΑΑ. Mε τη βοήθεια των αντληθέντων κεφαλαίων επεκτείνει τη αλυσίδα των καταστημάτων λιανικής που φτάνουν πλέον τα 35 καταστήματα σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδος, αλλά και στρέφεται στην προσπάθεια δημιουργίας καταστημάτων DUR στο εξωτερικό, όπως στην Κύπρο, την Αρμενία και σε άλλες αναπτυσσόμενες αγορές και ήδη λειτουργούν καταστήματα της με συνεργασία μορφής Franchise.
2010
Στα σχέδια της εταιρείας είναι η μεταστέγασή των υπηρεσιών της σε νέες μοντέρνες και πιο λειτουργικές εγκαταστάσεις εκτός αστικού κέντρου με την ένταξή της στις διατάξεις του Νέου Αναπτυξιακού Νόμου αλλά χωρίς να παραμελείται η διεύρυνση της αλυσίδας λιανικής.