Στη Νότια Αφρική εισέρχεται ο όμιλος FF Group, εγκαινιάζοντας την παρουσία του σε μια αγορά με πληθυσμό γύρω στα 55 εκατ. κατοίκους, την οποία σχεδιάζει να αξιοποιήσει περαιτέρω, αφού φέρεται να προετοιμάζει επέκταση εντός του 2017.
Ειδικότερα, ο ελληνικός όμιλος τοποθετείται στη Νότια Αφρική με το ιδιόκτητο σήμα του Folli Follie, εγκαινιάζοντας (29 Νοεμβρίου) το πρώτο του Concept Store στο εμπορικό κέντρο του Γιοχάνεσμπουργκ, στην κεντρική πλατεία Νέλσον Μαντέλα. Με θερμά λόγια για την Ελλάδα, αλλά και το brand που δημιούργησε η επιχειρηματική οικογένεια Κουτσολιούτσου υποδέχτηκε την τοπική ελίτ η Μελίνα Λαμπράκη, διευθύντρια του Europa Art Group, η οποία επιμελήθηκε την παρουσία της Folli Follie στη Νότια Αφρική.
Η επιχειρηματική κίνηση, σύμφωνα με τον Μίλτο Καλμαντή, General Manager EMEA FF Group, είναι στρατηγικής σημασίας, καθώς διευρύνει την παρουσία του ομίλου σε παγκόσμιο επίπεδο.