Τρίτη, 5 Ιουλίου, 2022
New Times
Advertisement
  • ΤΕΥΧΗ
    New Times 162

    New Times 162

    Diamonds of the Greek Economy 2021

    Diamonds of the Greek Economy 2021

    New Times 161

    New Times 161

    New Times 160

    New Times 160

    Export Leaders 2021

    Export Leaders 2021

    Salus 2020

    Salus 2020

    New Times 159

    New Times 159

    New Times 158

    New Times 158

    Diamonds of the Greek Economy 2020

    Diamonds of the Greek Economy 2020

  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

    Diamonds of the Greek Economy

    Creative Greece

    Treasures of the Greek Tourism

    Salus Index

  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    OTC προϊόντα και φαρμακευτική φροντίδα, στη μάχη για την υγεία

    OTC προϊόντα και φαρμακευτική φροντίδα, στη μάχη για την υγεία

    H PwC στηρίζει το Υπ. Ανάπτυξης & Επενδύσεων στον σχεδιασμό της Εθνικής Στρατηγικής για τη Βιομηχανία

    H PwC στηρίζει το Υπ. Ανάπτυξης & Επενδύσεων στον σχεδιασμό της Εθνικής Στρατηγικής για τη Βιομηχανία

    Ευστάθιος Λιακόπουλος, CEO & Founder Building Solid Success της BSS: “Τώρα είναι η τελευταία μας ευκαιρία για ανάπτυξη”

    Ευστάθιος Λιακόπουλος, CEO & Founder Building Solid Success της BSS: “Τώρα είναι η τελευταία μας ευκαιρία για ανάπτυξη”

    Νικόλαος Κωστάρας, γενικός διευθυντής τής Iqvia Ηellas: H επιλογή της Ελλάδας ως κέντρου λειτουργίας των hubs αποτελεί σφραγίδα εμπιστοσύνης

    Νικόλαος Κωστάρας, γενικός διευθυντής τής Iqvia Ηellas: H επιλογή της Ελλάδας ως κέντρου λειτουργίας των hubs αποτελεί σφραγίδα εμπιστοσύνης

    “Η καινοτομία και ο ψηφιακός μετασχηματισμός ανοίγουν την πόρτα της εξωστρέφειας για τις ελληνικές επιχειρήσεις”

    “Η καινοτομία και ο ψηφιακός μετασχηματισμός ανοίγουν την πόρτα της εξωστρέφειας για τις ελληνικές επιχειρήσεις”

    “Η διαδικασία αλλαγής μετόχου αποτελεί κρίσιμη στιγμή  στα 130 έτη ιστορίας της εταιρείας,  αλλά τη βρίσκει σε πολύ παραγωγική και δημιουργική φάση”

    “Η διαδικασία αλλαγής μετόχου αποτελεί κρίσιμη στιγμή στα 130 έτη ιστορίας της εταιρείας, αλλά τη βρίσκει σε πολύ παραγωγική και δημιουργική φάση”

    Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι προαπαιτούμενο για την επιβίωση της κάθε εταιρείας

    Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι προαπαιτούμενο για την επιβίωση της κάθε εταιρείας

    Κωνσταντίνος Μαχαίρας (ΙΕΛΚΑ): Περίοδο ανασύνταξης του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων η πρώτη διετία μετά την πανδημία

    Κωνσταντίνος Μαχαίρας (ΙΕΛΚΑ): Περίοδο ανασύνταξης του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων η πρώτη διετία μετά την πανδημία

    «Εμείς στις κρίσεις σηκώνουμε μανίκια και προχωράμε μπροστά»

    «Εμείς στις κρίσεις σηκώνουμε μανίκια και προχωράμε μπροστά»

  • TIME TV
  • SURVEYS
    Alba Executive MBA: Ένα πρόγραμμα σπουδών που προετοιμάζει τους ηγέτες για τις προκλήσεις του μέλλοντος

    Alba Executive MBA: Ένα πρόγραμμα σπουδών που προετοιμάζει τους ηγέτες για τις προκλήσεις του μέλλοντος

    Συνεχείς οι επενδύσεις στα AKS Hotels

    ΕΛΣΤΑΤ: Εκτίναξη τζίρου στα καταλύματα τον Ιανουάριο – Δυναμική άνοδος και για την εστίαση

    HELMEPA: 40 χρόνια δράση για την υγεία των θαλασσών

    HELMEPA: 40 χρόνια δράση για την υγεία των θαλασσών

    Η Mexoxo παρουσιάζει το πρόγραμμα UNITY με στόχο την κοινωνικοοικονομική στήριξη των γυναικών από την Ουκρανία

    Η Mexoxo παρουσιάζει το πρόγραμμα UNITY με στόχο την κοινωνικοοικονομική στήριξη των γυναικών από την Ουκρανία

    Οι νικητές των επιμέρους κατηγοριών του διαγωνισμού της EY, Έλληνας «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» 2021

    Καταρρίπτουν κάθε ρεκόρ οι παγκόσμιες επενδύσεις Venture Capital, μετά από ακόμα ένα υγιές τρίμηνο, σύμφωνα με την έκθεση Venture Pulse της KPMG Private Enterprise

    Καταρρίπτουν κάθε ρεκόρ οι παγκόσμιες επενδύσεις Venture Capital, μετά από ακόμα ένα υγιές τρίμηνο, σύμφωνα με την έκθεση Venture Pulse της KPMG Private Enterprise

    Αλυσίδες σούπερ μάρκετς:  ο μεγάλος «πρωταγωνιστής»  πριν και κατά τη διάρκεια της πανδημίας!

    Αλυσίδες σουπερμάρκετ: ο μεγάλος «πρωταγωνιστής» πριν και κατά τη διάρκεια της πανδημίας!

    Κερδοφόρο το 82,7% των επιχειρήσεων τροφίμων, ποτών στην τελευταία χρήση πριν την πανδημία

    Κερδοφόρο το 82,7% των επιχειρήσεων τροφίμων, ποτών στην τελευταία χρήση πριν την πανδημία

    Πάνω από 1 δισεκατ. ευρώ καθαρά κέρδη για 1.412 εισαγωγικές και εμπορικές επιχειρήσεις την χρήση πριν την πανδημία

    Πάνω από 1 δισεκατ. ευρώ καθαρά κέρδη για 1.412 εισαγωγικές και εμπορικές επιχειρήσεις την χρήση πριν την πανδημία

  • LISTS

    Οι Ηγέτες τηςΕλληνικής Οικονομίας

    Εθνική Ασφαλιστική: Ασφάλεια και για δύσκολους κινδύνους
    Οι Ηγέτες της Ελληνικής Οικονομίας

    Εθνική Ασφαλιστική: Ασφάλεια και για δύσκολους κινδύνους

    NewTimes
    by NewTimes
    4 έτη ago
    Δημήτρης Καρέλης, διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας της ΔΕΗ
    Οι Ηγέτες της Ελληνικής Οικονομίας

    Δημήτρης Καρέλης, διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας της ΔΕΗ

    NewTimes
    by NewTimes
    6 έτη ago
    Θανάσης Μουχτής, γενικός διευθυντής του ΠΕΙΦΑΣΥΝ
    Οι Ηγέτες της Ελληνικής Οικονομίας

    Θανάσης Μουχτής, γενικός διευθυντής του ΠΕΙΦΑΣΥΝ

    NewTimes
    by NewTimes
    6 έτη ago

    Γυναίκες &Επιχειρείν

    Σίσυ Λιγνού: Μια Ελληνίδα στο Δ.Σ. της IAPCO
    SLIDE SHOW

    Σίσυ Λιγνού: Μια Ελληνίδα στο Δ.Σ. της IAPCO

    NewTimes
    by NewTimes
    1 έτος ago
    Η Μαρία Αλεξίου στη λίστα “Top 30 Women” της  τσιμεντοβιομηχανίας στην Ευρώπη
    ΓΥΝΑΙΚΕΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

    Η Μαρία Αλεξίου στη λίστα “Top 30 Women” της  τσιμεντοβιομηχανίας στην Ευρώπη

    NewTimes
    by NewTimes
    2 έτη ago
    Μπέλλα Αζωίδου: Η Ελλάδα είναι χώρα για VIP τουρισμό
    ΓΥΝΑΙΚΕΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

    Μπέλλα Αζωίδου: Η Ελλάδα είναι χώρα για VIP τουρισμό

    NewTimes
    by NewTimes
    4 έτη ago

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • All
    • Αυτοκίνητο
    • Βιομηχανία
    • Ελλάδα
    • Εμπόριο
    • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
    • Οικονομία
    • Ταξίδι - Τουρισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία - Ομορφιά
    Οδηγός για την ασφαλή χρήση των φαρμάκων

    Οδηγός για την ασφαλή χρήση των φαρμάκων

    Η ΔΕΠΑ συνεχίζει να στηρίζει τους καταναλωτές

    Η ΔΕΠΑ συνεχίζει να στηρίζει τους καταναλωτές

    Η Εθνική Ασφαλιστική παραμένει η ηγέτιδα δύναμη της αγοράς

    Full Health: Το καινοτόμο προϊόν στην ασφάλιση Υγείας από την Εθνική Ασφαλιστική

    Επιβεβαιώνει τη διαβάθμιση «Α» για την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η Icap

    Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Αύξηση του κύκλου εργασιών στα 1,14 δισ. ευρώ

    Η ΔΕΗ ακούει, καταλαβαίνει, εξελίσσεται σύμφωνα με την εποχή!

    ΔΕΗ: Αναβάθμιση από τον S&P

    Το Λιανικό εμπόριο θα οδηγηθεί σε νέα μονοπάτια, με γνώμονα τις τεχνολογικές ανακαλύψεις και τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών μετά την πανδημία

    Το Λιανικό εμπόριο θα οδηγηθεί σε νέα μονοπάτια, με γνώμονα τις τεχνολογικές ανακαλύψεις και τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών μετά την πανδημία

    Κέρδη 15,6 εκατ. για τη «Σαράντης» στο εξάμηνο

    Γρ. Σαράντης: Αναπτυξιακή πορεία πωλήσεων 3,8%

    Παράγοντας ποιότητας: μια φυσιολογική ζωή με αιμορροφιλία

    Η Farcom Professional, μέγας χορηγός του Hairfest Experience

    Η Farcom Professional, μέγας χορηγός του Hairfest Experience

  • WorksNew
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
No Result
View All Result
  • ΤΕΥΧΗ
    New Times 162

    New Times 162

    Diamonds of the Greek Economy 2021

    Diamonds of the Greek Economy 2021

    New Times 161

    New Times 161

    New Times 160

    New Times 160

    Export Leaders 2021

    Export Leaders 2021

    Salus 2020

    Salus 2020

    New Times 159

    New Times 159

    New Times 158

    New Times 158

    Diamonds of the Greek Economy 2020

    Diamonds of the Greek Economy 2020

  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

    Diamonds of the Greek Economy

    Creative Greece

    Treasures of the Greek Tourism

    Salus Index

  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    OTC προϊόντα και φαρμακευτική φροντίδα, στη μάχη για την υγεία

    OTC προϊόντα και φαρμακευτική φροντίδα, στη μάχη για την υγεία

    H PwC στηρίζει το Υπ. Ανάπτυξης & Επενδύσεων στον σχεδιασμό της Εθνικής Στρατηγικής για τη Βιομηχανία

    H PwC στηρίζει το Υπ. Ανάπτυξης & Επενδύσεων στον σχεδιασμό της Εθνικής Στρατηγικής για τη Βιομηχανία

    Ευστάθιος Λιακόπουλος, CEO & Founder Building Solid Success της BSS: “Τώρα είναι η τελευταία μας ευκαιρία για ανάπτυξη”

    Ευστάθιος Λιακόπουλος, CEO & Founder Building Solid Success της BSS: “Τώρα είναι η τελευταία μας ευκαιρία για ανάπτυξη”

    Νικόλαος Κωστάρας, γενικός διευθυντής τής Iqvia Ηellas: H επιλογή της Ελλάδας ως κέντρου λειτουργίας των hubs αποτελεί σφραγίδα εμπιστοσύνης

    Νικόλαος Κωστάρας, γενικός διευθυντής τής Iqvia Ηellas: H επιλογή της Ελλάδας ως κέντρου λειτουργίας των hubs αποτελεί σφραγίδα εμπιστοσύνης

    “Η καινοτομία και ο ψηφιακός μετασχηματισμός ανοίγουν την πόρτα της εξωστρέφειας για τις ελληνικές επιχειρήσεις”

    “Η καινοτομία και ο ψηφιακός μετασχηματισμός ανοίγουν την πόρτα της εξωστρέφειας για τις ελληνικές επιχειρήσεις”

    “Η διαδικασία αλλαγής μετόχου αποτελεί κρίσιμη στιγμή  στα 130 έτη ιστορίας της εταιρείας,  αλλά τη βρίσκει σε πολύ παραγωγική και δημιουργική φάση”

    “Η διαδικασία αλλαγής μετόχου αποτελεί κρίσιμη στιγμή στα 130 έτη ιστορίας της εταιρείας, αλλά τη βρίσκει σε πολύ παραγωγική και δημιουργική φάση”

    Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι προαπαιτούμενο για την επιβίωση της κάθε εταιρείας

    Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι προαπαιτούμενο για την επιβίωση της κάθε εταιρείας

    Κωνσταντίνος Μαχαίρας (ΙΕΛΚΑ): Περίοδο ανασύνταξης του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων η πρώτη διετία μετά την πανδημία

    Κωνσταντίνος Μαχαίρας (ΙΕΛΚΑ): Περίοδο ανασύνταξης του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων η πρώτη διετία μετά την πανδημία

    «Εμείς στις κρίσεις σηκώνουμε μανίκια και προχωράμε μπροστά»

    «Εμείς στις κρίσεις σηκώνουμε μανίκια και προχωράμε μπροστά»

  • TIME TV
  • SURVEYS
    Alba Executive MBA: Ένα πρόγραμμα σπουδών που προετοιμάζει τους ηγέτες για τις προκλήσεις του μέλλοντος

    Alba Executive MBA: Ένα πρόγραμμα σπουδών που προετοιμάζει τους ηγέτες για τις προκλήσεις του μέλλοντος

    Συνεχείς οι επενδύσεις στα AKS Hotels

    ΕΛΣΤΑΤ: Εκτίναξη τζίρου στα καταλύματα τον Ιανουάριο – Δυναμική άνοδος και για την εστίαση

    HELMEPA: 40 χρόνια δράση για την υγεία των θαλασσών

    HELMEPA: 40 χρόνια δράση για την υγεία των θαλασσών

    Η Mexoxo παρουσιάζει το πρόγραμμα UNITY με στόχο την κοινωνικοοικονομική στήριξη των γυναικών από την Ουκρανία

    Η Mexoxo παρουσιάζει το πρόγραμμα UNITY με στόχο την κοινωνικοοικονομική στήριξη των γυναικών από την Ουκρανία

    Οι νικητές των επιμέρους κατηγοριών του διαγωνισμού της EY, Έλληνας «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» 2021

    Καταρρίπτουν κάθε ρεκόρ οι παγκόσμιες επενδύσεις Venture Capital, μετά από ακόμα ένα υγιές τρίμηνο, σύμφωνα με την έκθεση Venture Pulse της KPMG Private Enterprise

    Καταρρίπτουν κάθε ρεκόρ οι παγκόσμιες επενδύσεις Venture Capital, μετά από ακόμα ένα υγιές τρίμηνο, σύμφωνα με την έκθεση Venture Pulse της KPMG Private Enterprise

    Αλυσίδες σούπερ μάρκετς:  ο μεγάλος «πρωταγωνιστής»  πριν και κατά τη διάρκεια της πανδημίας!

    Αλυσίδες σουπερμάρκετ: ο μεγάλος «πρωταγωνιστής» πριν και κατά τη διάρκεια της πανδημίας!

    Κερδοφόρο το 82,7% των επιχειρήσεων τροφίμων, ποτών στην τελευταία χρήση πριν την πανδημία

    Κερδοφόρο το 82,7% των επιχειρήσεων τροφίμων, ποτών στην τελευταία χρήση πριν την πανδημία

    Πάνω από 1 δισεκατ. ευρώ καθαρά κέρδη για 1.412 εισαγωγικές και εμπορικές επιχειρήσεις την χρήση πριν την πανδημία

    Πάνω από 1 δισεκατ. ευρώ καθαρά κέρδη για 1.412 εισαγωγικές και εμπορικές επιχειρήσεις την χρήση πριν την πανδημία

  • LISTS

    Οι Ηγέτες τηςΕλληνικής Οικονομίας

    Εθνική Ασφαλιστική: Ασφάλεια και για δύσκολους κινδύνους
    Οι Ηγέτες της Ελληνικής Οικονομίας

    Εθνική Ασφαλιστική: Ασφάλεια και για δύσκολους κινδύνους

    NewTimes
    by NewTimes
    4 έτη ago
    Δημήτρης Καρέλης, διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας της ΔΕΗ
    Οι Ηγέτες της Ελληνικής Οικονομίας

    Δημήτρης Καρέλης, διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας της ΔΕΗ

    NewTimes
    by NewTimes
    6 έτη ago
    Θανάσης Μουχτής, γενικός διευθυντής του ΠΕΙΦΑΣΥΝ
    Οι Ηγέτες της Ελληνικής Οικονομίας

    Θανάσης Μουχτής, γενικός διευθυντής του ΠΕΙΦΑΣΥΝ

    NewTimes
    by NewTimes
    6 έτη ago

    Γυναίκες &Επιχειρείν

    Σίσυ Λιγνού: Μια Ελληνίδα στο Δ.Σ. της IAPCO
    SLIDE SHOW

    Σίσυ Λιγνού: Μια Ελληνίδα στο Δ.Σ. της IAPCO

    NewTimes
    by NewTimes
    1 έτος ago
    Η Μαρία Αλεξίου στη λίστα “Top 30 Women” της  τσιμεντοβιομηχανίας στην Ευρώπη
    ΓΥΝΑΙΚΕΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

    Η Μαρία Αλεξίου στη λίστα “Top 30 Women” της  τσιμεντοβιομηχανίας στην Ευρώπη

    NewTimes
    by NewTimes
    2 έτη ago
    Μπέλλα Αζωίδου: Η Ελλάδα είναι χώρα για VIP τουρισμό
    ΓΥΝΑΙΚΕΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

    Μπέλλα Αζωίδου: Η Ελλάδα είναι χώρα για VIP τουρισμό

    NewTimes
    by NewTimes
    4 έτη ago

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • All
    • Αυτοκίνητο
    • Βιομηχανία
    • Ελλάδα
    • Εμπόριο
    • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
    • Οικονομία
    • Ταξίδι - Τουρισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία - Ομορφιά
    Οδηγός για την ασφαλή χρήση των φαρμάκων

    Οδηγός για την ασφαλή χρήση των φαρμάκων

    Η ΔΕΠΑ συνεχίζει να στηρίζει τους καταναλωτές

    Η ΔΕΠΑ συνεχίζει να στηρίζει τους καταναλωτές

    Η Εθνική Ασφαλιστική παραμένει η ηγέτιδα δύναμη της αγοράς

    Full Health: Το καινοτόμο προϊόν στην ασφάλιση Υγείας από την Εθνική Ασφαλιστική

    Επιβεβαιώνει τη διαβάθμιση «Α» για την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η Icap

    Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Αύξηση του κύκλου εργασιών στα 1,14 δισ. ευρώ

    Η ΔΕΗ ακούει, καταλαβαίνει, εξελίσσεται σύμφωνα με την εποχή!

    ΔΕΗ: Αναβάθμιση από τον S&P

    Το Λιανικό εμπόριο θα οδηγηθεί σε νέα μονοπάτια, με γνώμονα τις τεχνολογικές ανακαλύψεις και τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών μετά την πανδημία

    Το Λιανικό εμπόριο θα οδηγηθεί σε νέα μονοπάτια, με γνώμονα τις τεχνολογικές ανακαλύψεις και τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών μετά την πανδημία

    Κέρδη 15,6 εκατ. για τη «Σαράντης» στο εξάμηνο

    Γρ. Σαράντης: Αναπτυξιακή πορεία πωλήσεων 3,8%

    Παράγοντας ποιότητας: μια φυσιολογική ζωή με αιμορροφιλία

    Η Farcom Professional, μέγας χορηγός του Hairfest Experience

    Η Farcom Professional, μέγας χορηγός του Hairfest Experience

  • WorksNew
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
No Result
View All Result
New Times
No Result
View All Result
Home Cover Story

Εκπαιδεύει τους Αμερικανούς να τρώνε επώνυμο ελληνικό ελαιόλαδο

NewTimes by NewTimes
9 Μαρτίου, 2016
in Cover Story
0
Εκπαιδεύει τους Αμερικανούς να τρώνε επώνυμο ελληνικό ελαιόλαδο
2
SHARES
107
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

 Ο κ. Άρης Κεφαλογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΑ Τρόφιμα, αποκαλύπτει τη μέθοδο που ακολούθησε για να ανοίξει τις αγορές

της Γερμανίας, της Ρωσίας, της Νορβηγίας και της Αγγλίας.

 

Συνέντευξη στον ΣΠΥΡΟ ΚΤΕΝΑ

Αν είχαμε πέντε Κεφαλογιάννηδες δεν θα κάναμε εξαγωγή ούτε μιας σταγόνας χύμα ελληνικού ελαιολάδου, αφού και το τελευταίο γραμμάριο θα ήταν σε εμφιαλωμένα επώνυμα προϊόντα. Αν πέντε επιχειρηματίες ακολουθούσαν τις κινήσεις μάρκετινγκ που έκανε ο δαιμόνιος αυτός Κρητικός – και το επιτελείο του – το brand name Ελλάδα θα είχε στην αγορά του επώνυμου ελαιολάδου εκατονταπλάσια ισχύ. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγω κάθε φορά που τον συναντώ και συζητώ μαζί του τα νέα της εταιρείας του (πλέον των εταιρειών του) και της αγοράς. Στη διάρκεια της τελευταίας συνομιλίας μας, μου αποκάλυψε τον τρόπο με τον οποίο άνοιξε την αγορά της Αμερικής, μίλησε για τον νέο συνεργάτη του από τη Γερμανία, για την ανάληψη της ευθύνης λειτουργίας της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Σητείας και για χίλια δύο ενδιαφέροντα πράγματα που συντελούνται στην ελληνική αγορά ελαιολάδου και την προσπάθεια εξωστρέφειάς της. Ας τον παρακολουθήσουμε:

 

Κύριε Κεφαλογιάννη, ποια είναι η τελευταία κίνησή σας στο εξωτερικό;

Πέρυσι κάναμε μια σπουδαία κίνηση στην Αμερική: ιδρύσαμε την Gaea North America, μια 100% θυγατρική επιχείρηση της GAEA, στο μετοχικό κεφάλαιο της οποίας εισήλθαν στη συνέχεια δύο σημαντικοί Αμερικανοί επιχειρηματίες της βιομηχανίας τροφίμων. Αυτοί συμμετέχουν με 5% ο καθένας. Άρα η επιχείρηση είναι κατά 90% θυγατρική της ελληνίδας μητέρας. Η ίδρυση της εταιρείας ήταν μια εξαιρετική κίνηση που έγινε την κατάλληλη στιγμή.

 

Ποιο γεγονός σας οδήγησε στην απόφαση ίδρυσης ξεχωριστής εταιρείας στην Αμερική;

Mέσω του δικτύου των αποκλειστικών αντιπροσώπων μας, που χρησιμοποιούμε σε όλες τις αγορές, θεωρήσαμε ότι δεν θα είχαμε την ανάπτυξη που θα μπορούσαμε. Άλλωστε το κύριο προϊόν μας, το ελαιόλαδο, είναι ένα πάρα πολύ δύσκολο προϊόν και χρειάζεται πραγματική γνώση και πάθος για να το πουλήσεις. Έτσι αποφασίσαμε να χτίσουμε τη νέα εταιρεία γύρω από τον διευθύνοντα σύμβουλο, τον κ. David Newman, έναν καταπληκτικό Αμερικανό, που θεωρείται το νούμερο ένα πρόσωπο στον χώρο του ελαιολάδου στην Αμερική. Για όλους αυτούς τους λόγους κάναμε το σημαντικό αυτό βήμα. Η εταιρεία λειτούργησε εννέα μήνες, ξεκίνησε τον Απρίλιο, και μέσα σε αυτό το διάστημα έκανε πωλήσεις 2,7 εκατ. όταν ο αποκλειστικός μας αντιπρόσωπος το 2014 είχε κάνει 1,4. Οι προσδοκίες για εφέτος κάνουν λόγο για πωλήσεις 5,3 εκατ. δολάρια. Άρα ήταν μια απόλυτα επιτυχημένη κίνηση. Αυτά είναι τα καλά νέα. Τα άσχημα νέα είναι ότι εδώ, εκτός όλων των μεγάλων δυσκολιών που αντιμετωπίζουμε, καλούμαστε να λύσουμε και το τεράστιο πρόβλημα που λέγεται υψηλό κόστος χρηματοδότης – θυμίζω ότι οι Ιταλοί και οι Ισπανοί ανταγωνιστές μας δουλεύουν με επιτόκια στο 1,5%-2%. Εμείς έχουμε κόστος χρήματος κοντά στο 6%-6,5%. Και μιλάμε για ένα μόνο πρόβλημα, σε αυτό πρέπει να συνυπολογίσουμε και όλα τα υπόλοιπα. Εφέτος έχουμε την τρίτη κακή σοδειά ελαιολάδου συνεχόμενη, που δεν έχει ιστορικό προηγούμενο. Τα μέχρι σήμερα στατιστικά στοιχεία έκαναν λόγο για μια καλή και στη συνέχεια μια κακή χρονιά. Εμείς τώρα έχουμε την καταστροφή της ελληνικής σοδειάς του 2014, όταν οι ανταγωνιστές μας είχαν πολύ καλή σοδειά, αλλά στην Ελλάδα ήταν τόσο δραματικά τα πράγματα που είχαμε πολύ μεγάλο πρόβλημα, πολύ υψηλές τιμές, τις οποίες δεν τις πήραμε από τις διεθνείς αγορές. Είχαμε την καταστροφή της Ιταλίας πέρυσι λόγω της ασθένειας των δένδρων και την κακή ισπανική σοδειά, γεγονότα τα οποία συνέβαλαν στη χειρότερη σοδειά ελαιολάδου παγκοσμίως τα τελευταία 100 χρόνια. Και εφέτος τα πράγματα έδειχναν ότι θα πάνε εξαιρετικά καλά, όμως η παρατεταμένη καλοκαιρία και η ανομβρία σε Ελλάδα και Ισπανία κατέστρεψαν και τη νέα σοδειά, που έδειχνε ότι θα ήταν πάρα πολύ καλή.

 

Πώς διαμορφώθηκαν τα μεγέθη της επιχείρησής σας κατά το 2015;

Το 2015 κλείσαμε στα 12,5 εκατ. ευρώ, ακολουθώντας σταθερή πορεία σε σχέση με το 2014. Η δραστηριοποίησή μας στην Αμερική μας βοήθησε στο να καλύψουμε κάποια υστέρηση που είχαμε στη ρωσική αγορά. Στην εν λόγω αγορά έγινε μεγάλη καταστροφή, γιατί το ρούβλι πήγε από τα 42 στα 95. Έτσι η εκεί θυγατρική μας παρουσίασε σημαντικές ζημιές. Να σημειώσουμε ότι η ΓΑΙΑ κατέχει το 35% ρωσικής διανεμητικής εταιρείας. Είμαστε δε ιδιαίτερα τυχεροί και επιτυχημένοι διότι το 50% των εξαγωγικών εταιρειών πτώχευσε. Στη ρωσική αγορά είχαμε μεγάλη πτώση του τζίρου μας, η οποία ήταν της τάξεως του 60%. Αντιστοίχως είχαμε για πρώτη φορά στην ιστορία μας πτώση στη γερμανική αγορά.

 

Μετοχικά δηλαδή συμμετέχετε κατά 90% στην εταιρεία που δραστηριοποιείται στην αμερικανική αγορά και κατά 35% σε διανεμητική εταιρεία στη Ρωσία;

Ακριβώς, και έχουμε και ένα ποσοστό 35% σε μια εταιρεία στα Χανιά, η οποία δραστηριοποιείται σε μια νέα – για εμάς – κατηγορία προϊόντων, η οποία όμως θεωρείται πολλά υποσχόμενη και πάει πάρα πολύ καλά. Είναι η εταιρεία Cretan Nectar, η οποία παράγει διάφορα προϊόντα, όπως ξίδια και dressings. Επίσης εδώ και δύο εβδομάδες ελέγχουμε το 67,5% της επιχείρησης η οποία ανέλαβε την Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Σητείας ύστερα από συμφωνία με την Τράπεζα Πειραιώς. Στην πραγματικότητα, αυτή τη στιγμή η Ένωση είμαστε ουσιαστικά εμείς και έχουμε για 20 χρόνια το 67,5% της ανώνυμης εταιρείας που δημιούργησε η Τράπεζα Πειραιώς και στην οποία η πρώην Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Σητείας έχει το 32,5%. Εμείς έχουμε για 20 χρόνια το brand name, τις εγκαταστάσεις και τη διαχείριση του ΠΟΠ Σητείας. Αυτό είναι μέρος του προγράμματος εξυγίανσης της επιχείρησης, διότι υπήρχε ένα bad debt (μη εξυπηρετούμενο χρέος). Στην πράξη δηλαδή η διοίκηση της Τράπεζας Πειραιώς θα καλύψει αυτές τις οφειλές από την καινούργια εταιρεία που έχει δημιουργηθεί και η οποία θα αξιοποιήσει το σήμα και τις εγκαταστάσεις της Ένωσης. Έτσι θα αποσβεστεί σιγά σιγά το χρέος προς την Τράπεζα.

 

Ο όμιλος ΓΑΙΑ πώς ελέγχεται μετοχικά;

Στη ΓΑΙΑ δεν είχε ποτέ κανείς τον απόλυτο έλεγχο. Ο μεγαλύτερος μέτοχος παραμένω εγώ με 30% των μετοχών. Επίσης έχουμε έναν Γερμανό στρατηγικό επενδυτή – πάρα πολύ σημαντικό –, ο οποίος ελέγχει το 10% των μετοχών της ΓΑΙΑ. Πρόκειται για μια μεγάλη γερμανική επιχείρηση η οποία επενδύει σημαντικά κεφάλαια στη ΓΑΙΑ. Μπήκε δύο ημέρες μετά τις περυσινές εκλογές και με τα κεφάλαια που τοποθέτησε στη ΓΑΙΑ κάναμε την επένδυση στην Αμερική. Πρέπει να σας πω ότι στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας μας στην Αμερική επενδύθηκαν 800.000 δολάρια ενώ σημαντικά κεφάλαια επενδύθηκαν και στο αρχικό κεφάλαιο κίνησης. Στην Αμερική οι start ups επιχειρήσεις δεν χρηματοδοτούνται από τον τραπεζικό τομέα τον πρώτο χρόνο λειτουργίας τους. Έτσι μόνο για κεφάλαια κίνησης επενδύθηκε 1,5 εκατ. ευρώ.

 

Ποιο ποσοστό αντιπροσωπεύει η ελιά στον τζίρο σας;

Η ελιά είναι εξίσου σημαντικό προϊόν μας, αποτελεί το 35% του τζίρου μας, ενώ το ελαιόλαδο καλύπτει το 45%-47% του τζίρου μας παγκοσμίως. Μάλιστα το ποσοστό συμμετοχής της ελιάς στον τζίρο μας είναι ανερχόμενο. Πρέπει να σας πω ότι στον τομέα αυτόν έχουμε δημιουργήσει μια παγκόσμια καινοτομία. Είναι το snack με ελιές, που δεν εμπεριέχει υγρό και το οποίο προχωρεί εξαιρετικά. Τώρα προχωράμε και σιγά σιγά να αντικαταστήσουμε τα βαζάκια με σακουλάκια χωρίς υγρό. Πάμε να βγάλουμε και σε μεγαλύτερες συσκευασίες και το βάζο. Όλο αυτό το εγχείρημα προχωρεί πάρα πολύ καλά. Αλλά τα δύο τελευταία χρόνια είχαμε πολύ άσχημες σοδειές που δημιούργησαν απώλειες στα περιθώριά μας.

 

Ποιες είναι οι επιδόσεις στον τομέα των εξαγωγών; Ο στόχος σας για το 2016 ποιος είναι;

Στον τομέα των εξαγωγών κατορθώσαμε να αυξήσουμε τις επιδόσεις μας κατά 25% το πρώτο δίμηνο του έτους. Ο στόχος μας για το 2016 είναι να αυξήσουμε τις επιδόσεις μας κατά 30%. Θα έλεγα ότι η πορεία μας στην αμερικανική αγορά δίνει ισχυρές εγγυήσεις ότι θα πιάσουμε τον στόχο αυτόν. Για να πάρετε μια εικόνα των εξαγωγικών μας επιδόσεων αρκεί να σας πω ότι αυτή τη στιγμή είμαστε το τρίτο μεγαλύτερο σε πωλήσεις brand – βάσει στοιχείων Nielsen – στη Γερμανία, πίσω από το Bertolli και το Espanola. Είμαστε το δεύτερο μεγαλύτερο σε πωλήσεις brand στη Νορβηγία, πίσω από το Ibara – αναφέρομαι πάντα στην κατηγορία του ελαιολάδου. Είμαστε επίσης το νούμερο τρία brand στις ελιές στην Αγγλία, και αναφέρομαι στη γενική κατηγορία όχι ως ελληνικό brand. Επίσης είμαστε νούμερο τέσσερα brand στη Ρωσία στην κατηγορία του ελαιολάδου, πίσω από δύο ισπανικά και ένα ιταλικό brand. Ξέρετε, γίνεται λόγος για επώνυμο brand, δεν μιλάμε για προϊόντα private label, διότι εμείς δεν κάνουμε private label, επενδύουμε μόνο στα επώνυμα προϊόντα. Στα brand names ίσως και να είμαστε οι σημαντικότεροι παίκτες, αλλά επειδή δεν υπάρχουν αξιόπιστα στατιστικά στοιχεία δεν μπορεί να γνωρίζει κανείς με ακρίβεια. Είναι πολύ σημαντικό να δημιουργούμε κάποια υπεραξία σε ελληνικές επωνυμίες. Εμείς αυτό το κάνουμε συστηματικά. Στην Αμερική, για παράδειγμα, είμαστε – βάσει στοιχείων Nielsen – το νούμερο ένα ελληνικό brand στο λάδι, αλλά δυστυχώς τα ελληνικά προϊόντα στο σύνολό τους είναι γενικά πολύ χαμηλά. Αν δηλαδή ψάξετε το ranking των ελληνικών brand names δεν θα μείνετε ιδιαίτερα ικανοποιημένος. Δυστυχώς, τα πράγματα δεν είναι τόσο καλά.

 

Κύριε Κεφαλογιάννη, η εμμονή σας στο επώνυμο ελληνικό ελαιόλαδο είναι αυτό που σας χαρακτηρίζει. Αυτό είναι γεγονός.

Πράγματι, εμείς ό,τι πουλάμε το πουλάμε επώνυμα, το πουλάμε με προστιθέμενη αξία, το πουλάμε με ελεγχόμενη ποιότητα διότι δυστυχώς – δεν είναι ευχάριστο αυτό που συμβαίνει – είναι πολύ μεγάλο το ποσοστό των πωλήσεων που γίνεται από την Ελλάδα και που αφορά προϊόντα τα οποία είτε είναι ψευδεπίγραφα, δηλαδή είναι ΠΟΠ χωρίς να έχουν περάσει τις σχετικές διαδικασίες, είτε ακόμη είναι πολύ χαμηλής ποιότητας. Αυτό, όπως καταλαβαίνετε, μας κάνει μεγάλη ζημιά.

 

Υπάρχουν επιχειρήσεις στην εγχώρια αγορά επώνυμου ελληνικού τυποποιημένου ελαιολάδου οι οποίες να έχουν ακολουθήσει ανάλογη πορεία με τη δική σας; Να έχουν επιδείξει ανάλογες επιτυχίες στην προώθηση επώνυμου προϊόντος στο εξωτερικό;

Θεωρώ ότι η μόνη επιχείρηση η οποία σε ένα σημαντικό ποσοστό του τζίρου της έχει αναδείξει το brand είναι η ΑΓΡΟΒΙΜ.

 

Ξέρετε, το ρωτώ διότι η υπόθεση επώνυμο ελληνικό ελαιόλαδο δεν μπορεί να κερδηθεί στο εξωτερικό από 2-3 εταιρείες.

Έχετε δίκιο. Εγώ αυτό το λέω και το πιστεύω ακράδαντα. Ακόμη και η ΓΑΙΑ είναι μια μικρομεσαία επιχείρηση για τα διεθνή δεδομένα. Στατιστικά είμαστε ασήμαντοι. Μπορεί να φθάσαμε να είμαστε τρίτο brand, βάσει Nielsen, στη Γερμανία – εντάξει αυτό είναι πολύ καλό, δεν το συζητώ –, όμως συνολικά είμαστε πολύ μικροί. Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι όταν κάτι τέτοιο ισχύει για τη ΓΑΙΑ, που γενικά έχει μια αναγνωρισιμότητα, τι ισχύει για το σύνολο του κλάδου. Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα, αν δεν θέλουμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας ή να εξωραΐζουμε τα πράγματα.

 

Στο παρελθόν είχατε ξεκινήσει μια ενδιαφέρουσα συνεργασία με τους ελαιοπαραγωγούς στην Κριτσά της Κρήτης. Πώς κύλησε αυτή η συνεργασία;

Προχωρεί, δυστυχώς όμως, όχι με τόσο ικανοποιητικό ρυθμό. Στην Κριτσά δυστυχώς έχουμε τρία χρόνια που αντιμετωπίζουμε δισεπίλυτα προβλήματα. Το 2014 δεν είχαμε σοδειά, το 2015 είχαμε μια σοδειά αλλά δεν ήταν στα δικά μας ποιοτικά standards. Εφέτος δυστυχώς είχε καλή σοδειά από πλευράς ποσότητας αλλά σε πολύ χαμηλή ποιότητα. Άρα το όλο εγχείρημα, εκεί που ήταν στηριγμένο στην εξαιρετική ποιότητα, τα τρία τελευταία χρόνια παρουσίασε μεγάλες δυσκολίες. Συνεχίζουμε τη συνεργασία αλλά εφέτος θα είναι πολύ δύσκολο, γιατί η ποιότητα είναι χαμηλή και αυτό κατά κύριο λόγο οφείλεται στα άσχημα καιρικά φαινόμενα. Εφέτος ήταν τραγική περίοδος, ειδικά στην Κρήτη. Δεν υπήρξαν βροχές. Το ερώτημά σας μου δίνει την ευκαιρία να σημειώσω κάτι. Αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, οφείλουμε να πούμε ότι δυστυχώς στην Ελλάδα δεν ασχολούμαστε σοβαρά με τα προϊόντα μας. Στο λάδι επικρατεί ο μύθος ότι έχουμε την καλύτερη ποιότητα στον κόσμο. Πράγματι αυτό ίσχυε στο παρελθόν, δυστυχώς όμως αυτό ισχύει κάθε χρόνο και λιγότερο διότι στη χώρα μας δεν επενδύει κανείς επάνω στην ποιότητα. Δεν μας ενδιαφέρει πώς θα τη διατηρήσουμε, πώς θα τη βελτιώσουμε, ενώ στο εξωτερικό ασχολούνται πολύ σοβαρά με την έρευνα αξιοποιώντας τα πανεπιστήμιά τους. Στο εξωτερικό επιχειρούν διαρκείς παρεμβάσεις στην παραγωγή με σκοπό να βελτιώσουν την παραγωγή τους. Έτσι αν είχαμε κάποιο προβάδισμα στο θέμα της ποιότητας είναι πολύ σύντομος ο χρόνος που οι ανταγωνιστές μας θα μας προσπεράσουν.

 

Εσείς έχετε ανοίξει διαύλους επικοινωνίας με ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα;

Έχουμε κάνει πολλά πράγματα. Κάναμε την έρευνα με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο για τις ελιές χωρίς υγρό – χωρίς συντηρητικό στο σακουλάκι –, γεγονός που αποτέλεσε μια παγκόσμια καινοτομία. «Τρέξαμε» διεθνή έρευνα, τα αποτελέσματα της οποίας ανακοινώσαμε το καλοκαίρι, με το Πανεπιστήμιο του Davis και το Τμήμα Ανθρώπινης Διατροφής του υπουργείου Γεωργίας των ΗΠΑ. Μέσω της συγκεκριμένης έρευνας αποδείξαμε ότι η υψηλότερη ποιότητα στο ελαιόλαδο σημαίνει και υψηλότερα health benefits και αποδείξαμε ότι η Κορωναίικη ποικιλία είναι πλούσια σε ελαιοκανθάλη και έχει μεγαλύτερη καρδιοπροστατευτική δράση από οποιαδήποτε άλλη ποικιλία. Στη Σητεία έχουμε ένα τριετές πρόγραμμα μέσω του οποίου θα προσπαθήσουμε να υλοποιήσουμε κάποια πρωτοποριακά σχέδια. Και αυτό διότι μας δίνεται η δυνατότητα τα σχέδια αυτά να τα υλοποιήσουμε σε μεγάλη κλίμακα, αφού μιλάμε για μια μεγάλη επαρχία, με ποιοτική παραγωγή. Το γεγονός ότι θα λειτουργήσουμε ως η διάδοχη κατάσταση της Ένωσης, θα μας επιτρέψει να μπολιάσουμε την πείρα της ομάδας παραγωγών με τη σύγχρονη τεχνογνωσία και να ασχοληθούμε όλοι μαζί σοβαρότερα με τον σημαντικό αυτό πλούτο της ελληνικής γης.

Tags: Άρης ΚεφαλογιάννηςΓαία Τρόφιμα

Stay Connected

  • 1.3k Fans

ΔημοφιλήΆρθρα

  • Βαγγέλης Ροδόπουλος, σύμβουλος διοίκησης ΙΕΚ ΑΚΜΗ

    Βαγγέλης Ροδόπουλος, σύμβουλος διοίκησης ΙΕΚ ΑΚΜΗ

    3 shares
    Share 3 Tweet 0
  • Athens Eye Hospital,  ένα «διαμάντι» στον τομέα υγείας, που προωθεί και τον ιατρικό τουρισμό στη χώρα μας

    1576 shares
    Share 1576 Tweet 0
  • Τα 8 καλύτερα μέρη στην Αθήνα για ατελείωτες σκυλοβόλτες

    6 shares
    Share 6 Tweet 0
  • Τα 20 πιο θρεπτικά φαγητά σύμφωνα με επιστήμονες

    2882 shares
    Share 2882 Tweet 0
  • Ποτοποιία Pilavas,  από τη Χίο στην Πάτρα και από εκεί σε  14 χώρες εκπαιδεύει καταναλωτές στο ποιοτικό ελληνικό ούζο

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

Recent News

Οδηγός για την ασφαλή χρήση των φαρμάκων

Οδηγός για την ασφαλή χρήση των φαρμάκων

22 Ιουνίου, 2022
Η ΔΕΠΑ συνεχίζει να στηρίζει τους καταναλωτές

Η ΔΕΠΑ συνεχίζει να στηρίζει τους καταναλωτές

22 Ιουνίου, 2022
45% των ανθρώπων δεν έχουν νιώσει αληθινή ευτυχία για περισσότερο από δύο χρόνια!

45% των ανθρώπων δεν έχουν νιώσει αληθινή ευτυχία για περισσότερο από δύο χρόνια!

22 Ιουνίου, 2022
Η Εθνική Ασφαλιστική παραμένει η ηγέτιδα δύναμη της αγοράς

Full Health: Το καινοτόμο προϊόν στην ασφάλιση Υγείας από την Εθνική Ασφαλιστική

11 Μαΐου, 2022
  • Trending
  • Comments
  • Latest
Φέτος θα προτιμηθούν ταξιδιωτικοί προορισμοί όπως η Λευκάδα, με οδική πρόσβαση και μικρής δυναμικότητας μονάδες

Φέτος θα προτιμηθούν ταξιδιωτικοί προορισμοί όπως η Λευκάδα, με οδική πρόσβαση και μικρής δυναμικότητας μονάδες

15 Μαΐου, 2020
Βαγγέλης Ροδόπουλος, σύμβουλος διοίκησης ΙΕΚ ΑΚΜΗ

Βαγγέλης Ροδόπουλος, σύμβουλος διοίκησης ΙΕΚ ΑΚΜΗ

13 Οκτωβρίου, 2016
GSA Sport: Ελληνικό αθλητικό brand διεθνών προδιαγραφών

GSA Sport: Ελληνικό αθλητικό brand διεθνών προδιαγραφών

6 Οκτωβρίου, 2016
Athens Eye Hospital,  ένα «διαμάντι» στον τομέα υγείας, που προωθεί και τον ιατρικό τουρισμό στη χώρα μας

Athens Eye Hospital,  ένα «διαμάντι» στον τομέα υγείας, που προωθεί και τον ιατρικό τουρισμό στη χώρα μας

17 Φεβρουαρίου, 2019
Οδηγός για την ασφαλή χρήση των φαρμάκων

Οδηγός για την ασφαλή χρήση των φαρμάκων

Ομιλία του Προέδρου του ΣΕΤΕ, κ. Ανδρέα Α. Ανδρεάδη

Ομιλία του Προέδρου του ΣΕΤΕ, κ. Ανδρέα Α. Ανδρεάδη

Κώστας Μήτσης Διακόσιοι Έλληνες κρατάμε την ελληνική οικονομία

Κώστας Μήτσης Διακόσιοι Έλληνες κρατάμε την ελληνική οικονομία

Ανδρέας Ανδρεάδης, πρόεδρος του ΣΕΤΕ

Ανδρέας Ανδρεάδης, πρόεδρος του ΣΕΤΕ

Οδηγός για την ασφαλή χρήση των φαρμάκων

Οδηγός για την ασφαλή χρήση των φαρμάκων

22 Ιουνίου, 2022
Η ΔΕΠΑ συνεχίζει να στηρίζει τους καταναλωτές

Η ΔΕΠΑ συνεχίζει να στηρίζει τους καταναλωτές

22 Ιουνίου, 2022
45% των ανθρώπων δεν έχουν νιώσει αληθινή ευτυχία για περισσότερο από δύο χρόνια!

45% των ανθρώπων δεν έχουν νιώσει αληθινή ευτυχία για περισσότερο από δύο χρόνια!

22 Ιουνίου, 2022
Η Εθνική Ασφαλιστική παραμένει η ηγέτιδα δύναμη της αγοράς

Full Health: Το καινοτόμο προϊόν στην ασφάλιση Υγείας από την Εθνική Ασφαλιστική

11 Μαΐου, 2022
New Times

Newtimes Με εγκυρότητα στην ενημέρωση

Follow Us

Facebook LinkedIn Youtube

Κατηγορίες

  • Cover Story
  • Diamonds of the Greek Economy
  • Surveys
  • Υγεία – Ομορφιά
  • View
  • Αυτοκίνητο
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Βιομηχανία
  • Εμπόριο

Newtimes.gr

  • Export Leaders
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • Οι Ηγέτες της Ελληνικής Οικονομίας
  • Οι ισχυρότερες γυναίκες επιχειρηματίες
  • ΓΥΝΑΙΚΕΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • Οι Μεγαλύτεροι Εργοδότες
  • Οι πιο Κερδοφόρες Εταιρείες
  • Οι Σημαντικότεροι Νέοι Επιχειρηματίες
  • Οικονομία
  • Συνεντεύξεις
  • Τεύχη – Εκδόσεις
  • Τεχνολογία

  • Time Tv

© 2020 NewTimes.gr - Powered byWeb Develop Guru.

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τεύχη
  • Εκδηλώσεις
    • Diamond Of the Greek Economy
    • Creative Greece Awards 2019
    • Treasures of the Greek Tourism
    • Salus Index
  • Συνεντεύξεις
  • TIME TV
  • Surveys
  • Lists
  • Επικοινωνία

© 2020 NewTimes.gr - Powered byWeb Develop Guru.

This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.