Η GSA, μια ελληνική μάρκα αθλητικών ειδών, για την οποία έχουν γίνει επενδύσεις 1,5 εκατ. ευρώ σε R&D την τελευταία τετραετία και πραγματοποιεί εξαγωγές σε ευρωπαϊκές και ασιατικές αγορές, ετοιμάζει την επέκτασή της στην αμερικανική αγορά, ενώ διαθέτει ήδη γραφεία στην Ελβετία.
Η μάρκα -η οποία προκαλεί συζητήσεις στις διεθνείς εκθέσεις που εμφανίζεται χάρη στα υψηλά σχεδιαστικά standards και τα χαρακτηριστικά της, μεταξύ των οποίων η προέλευση της πρώτης ύλης, που είναι κατά 80% οργανικό βαμβάκι και χρησιμοποιημένα πλαστικά μπουκάλια νερού – αυτό το διάστημα στελεχώνει θυγατρική εταιρεία στις ΗΠΑ η οποία θα αναλάβει το project της επέκτασης στην τοπική αγορά σε συνεργασία με μεγάλο agency office.
Πίσω από το φιλόδοξο brand είναι η ελληνική εταιρεία Gepaworld του Γεράσιμου Φ. Παπασπυράτου, ενός νέου σε ηλικία επιχειρηματία, με σημαντική εμπειρία στην αγορά. Σπούδασε το επιχειρείν εργαζόμενος σε όλα τα επίπεδα της επιχειρηματικής λειτουργίας, καλούμενος στα 19 του, μετά τον αιφνίδιο θάνατο του πατέρα του, μαζί με την αδελφή του Χρυσάνθη, να συνεχίσει τη δραστηριότητα που εκείνος ανέπτυσσε τότε, το εμπόριο καλτσών, καλσόν και καλτσοποιίας ευρύτερα.
Όπως εξιστορεί στη «N», ξεκίνησε από έναν πάγκο στην Αγίου Μάρκου τον Ιούνιο του 1996 πουλώντας κάλτσες, αλλά χάρη στο πείσμα του σε λίγα χρόνια κατάφερε να βάλει τα προϊόντα του σε μεγάλες αλυσίδες και σε δεκάδες σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα, έπειτα από συνεργασίες που ο ίδιος πέτυχε ταξιδεύοντας από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη. Έτσι, ο κ. Παπασπυράτος κατάφερε να δημιουργήσει «όνομα» στην αγορά και σήμερα, πέρα από το δίκτυο χονδρικής (περίπου 1.000 σημεία πώλησης σε Ελλάδα και εξωτερικό), έχει πελάτες όλους τους γνωστούς retailers, ως η μεγαλύτερη εταιρεία καλτσοποιίας στον τομέα του private label, αλλά και branded προϊόντων του κλάδου.
H επιχειρηματική του δραστηριότητα έχει παρουσία στην αγορά σχεδόν 20 χρόνια. Το 2008, στην αφετηρία της οικονομικής κρίσης, πήρε τη σημερινή της μορφή και μεταφέρθηκε στη Μεταμόρφωση, σε ένα «πράσινο» κτήριο, όπου επενδύθηκαν σημαντικά κεφάλαια (πάνω από μισό εκατ. ευρώ). Οι υποδομές που φιλοξενούν τις σύγχρονες εγκαταστάσεις της Gepaworld έχουν πιστοποιηθεί με το σύστημα Business Social Compliance Initiative (ΒSCI), ενώ ως μέλος του διεθνούς οργανισμού Foreign Trade Association (FTA) η εταιρεία έχει λάβει τεχνογνωσία που της δίνει τη δυνατότητα να διενεργεί η ίδια πιστοποιήσεις εργοστασιακών μονάδων για τρίτους. Σ’ αυτό το κτήριο, στη Μεταμόρφωση Αττικής, χτυπά η καρδιά της Gepaworld.
Σήμερα η εταιρεία είναι κερδοφόρα, πραγματοποιεί ετήσιο τζίρο γύρω στα 6 εκατ. ευρώ, με πάνω από το 35% να αφορά εξαγωγές, ενώ απασχολεί 30 άτομα προσωπικό.
Παράγει σε Ελλάδα και τρίτες χώρες, για Έλληνες και ξένους πελάτες, ενώ διανέμει στην αγορά εκτός από το σήμα GSA και το σήμα Jepa. Το GSA φέτος τον Οκτώβριο αναμένεται να λανσάρει μια πλήρη γκάμα περίπου 300 κωδικών, σε πολυκαταστήματα και επιλεγμένα σημεία πώλησης.