Κυριακή, 29 Μαΐου, 2022
New Times
Advertisement
  • ΤΕΥΧΗ
    New Times 162

    New Times 162

    Diamonds of the Greek Economy 2021

    Diamonds of the Greek Economy 2021

    New Times 161

    New Times 161

    New Times 160

    New Times 160

    Export Leaders 2021

    Export Leaders 2021

    Salus 2020

    Salus 2020

    New Times 159

    New Times 159

    New Times 158

    New Times 158

    Diamonds of the Greek Economy 2020

    Diamonds of the Greek Economy 2020

  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

    Diamonds of the Greek Economy

    Creative Greece

    Treasures of the Greek Tourism

    Salus Index

  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    OTC προϊόντα και φαρμακευτική φροντίδα, στη μάχη για την υγεία

    OTC προϊόντα και φαρμακευτική φροντίδα, στη μάχη για την υγεία

    H PwC στηρίζει το Υπ. Ανάπτυξης & Επενδύσεων στον σχεδιασμό της Εθνικής Στρατηγικής για τη Βιομηχανία

    H PwC στηρίζει το Υπ. Ανάπτυξης & Επενδύσεων στον σχεδιασμό της Εθνικής Στρατηγικής για τη Βιομηχανία

    Ευστάθιος Λιακόπουλος, CEO & Founder Building Solid Success της BSS: “Τώρα είναι η τελευταία μας ευκαιρία για ανάπτυξη”

    Ευστάθιος Λιακόπουλος, CEO & Founder Building Solid Success της BSS: “Τώρα είναι η τελευταία μας ευκαιρία για ανάπτυξη”

    Νικόλαος Κωστάρας, γενικός διευθυντής τής Iqvia Ηellas: H επιλογή της Ελλάδας ως κέντρου λειτουργίας των hubs αποτελεί σφραγίδα εμπιστοσύνης

    Νικόλαος Κωστάρας, γενικός διευθυντής τής Iqvia Ηellas: H επιλογή της Ελλάδας ως κέντρου λειτουργίας των hubs αποτελεί σφραγίδα εμπιστοσύνης

    “Η καινοτομία και ο ψηφιακός μετασχηματισμός ανοίγουν την πόρτα της εξωστρέφειας για τις ελληνικές επιχειρήσεις”

    “Η καινοτομία και ο ψηφιακός μετασχηματισμός ανοίγουν την πόρτα της εξωστρέφειας για τις ελληνικές επιχειρήσεις”

    “Η διαδικασία αλλαγής μετόχου αποτελεί κρίσιμη στιγμή  στα 130 έτη ιστορίας της εταιρείας,  αλλά τη βρίσκει σε πολύ παραγωγική και δημιουργική φάση”

    “Η διαδικασία αλλαγής μετόχου αποτελεί κρίσιμη στιγμή στα 130 έτη ιστορίας της εταιρείας, αλλά τη βρίσκει σε πολύ παραγωγική και δημιουργική φάση”

    Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι προαπαιτούμενο για την επιβίωση της κάθε εταιρείας

    Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι προαπαιτούμενο για την επιβίωση της κάθε εταιρείας

    Κωνσταντίνος Μαχαίρας (ΙΕΛΚΑ): Περίοδο ανασύνταξης του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων η πρώτη διετία μετά την πανδημία

    Κωνσταντίνος Μαχαίρας (ΙΕΛΚΑ): Περίοδο ανασύνταξης του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων η πρώτη διετία μετά την πανδημία

    «Εμείς στις κρίσεις σηκώνουμε μανίκια και προχωράμε μπροστά»

    «Εμείς στις κρίσεις σηκώνουμε μανίκια και προχωράμε μπροστά»

  • TIME TV
  • SURVEYS
    Alba Executive MBA: Ένα πρόγραμμα σπουδών που προετοιμάζει τους ηγέτες για τις προκλήσεις του μέλλοντος

    Alba Executive MBA: Ένα πρόγραμμα σπουδών που προετοιμάζει τους ηγέτες για τις προκλήσεις του μέλλοντος

    Συνεχείς οι επενδύσεις στα AKS Hotels

    ΕΛΣΤΑΤ: Εκτίναξη τζίρου στα καταλύματα τον Ιανουάριο – Δυναμική άνοδος και για την εστίαση

    HELMEPA: 40 χρόνια δράση για την υγεία των θαλασσών

    HELMEPA: 40 χρόνια δράση για την υγεία των θαλασσών

    Η Mexoxo παρουσιάζει το πρόγραμμα UNITY με στόχο την κοινωνικοοικονομική στήριξη των γυναικών από την Ουκρανία

    Η Mexoxo παρουσιάζει το πρόγραμμα UNITY με στόχο την κοινωνικοοικονομική στήριξη των γυναικών από την Ουκρανία

    Οι νικητές των επιμέρους κατηγοριών του διαγωνισμού της EY, Έλληνας «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» 2021

    Καταρρίπτουν κάθε ρεκόρ οι παγκόσμιες επενδύσεις Venture Capital, μετά από ακόμα ένα υγιές τρίμηνο, σύμφωνα με την έκθεση Venture Pulse της KPMG Private Enterprise

    Καταρρίπτουν κάθε ρεκόρ οι παγκόσμιες επενδύσεις Venture Capital, μετά από ακόμα ένα υγιές τρίμηνο, σύμφωνα με την έκθεση Venture Pulse της KPMG Private Enterprise

    Αλυσίδες σούπερ μάρκετς:  ο μεγάλος «πρωταγωνιστής»  πριν και κατά τη διάρκεια της πανδημίας!

    Αλυσίδες σουπερμάρκετ: ο μεγάλος «πρωταγωνιστής» πριν και κατά τη διάρκεια της πανδημίας!

    Κερδοφόρο το 82,7% των επιχειρήσεων τροφίμων, ποτών στην τελευταία χρήση πριν την πανδημία

    Κερδοφόρο το 82,7% των επιχειρήσεων τροφίμων, ποτών στην τελευταία χρήση πριν την πανδημία

    Πάνω από 1 δισεκατ. ευρώ καθαρά κέρδη για 1.412 εισαγωγικές και εμπορικές επιχειρήσεις την χρήση πριν την πανδημία

    Πάνω από 1 δισεκατ. ευρώ καθαρά κέρδη για 1.412 εισαγωγικές και εμπορικές επιχειρήσεις την χρήση πριν την πανδημία

  • LISTS

    Οι Ηγέτες τηςΕλληνικής Οικονομίας

    Εθνική Ασφαλιστική: Ασφάλεια και για δύσκολους κινδύνους
    Οι Ηγέτες της Ελληνικής Οικονομίας

    Εθνική Ασφαλιστική: Ασφάλεια και για δύσκολους κινδύνους

    NewTimes
    by NewTimes
    4 έτη ago
    Δημήτρης Καρέλης, διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας της ΔΕΗ
    Οι Ηγέτες της Ελληνικής Οικονομίας

    Δημήτρης Καρέλης, διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας της ΔΕΗ

    NewTimes
    by NewTimes
    6 έτη ago
    Θανάσης Μουχτής, γενικός διευθυντής του ΠΕΙΦΑΣΥΝ
    Οι Ηγέτες της Ελληνικής Οικονομίας

    Θανάσης Μουχτής, γενικός διευθυντής του ΠΕΙΦΑΣΥΝ

    NewTimes
    by NewTimes
    6 έτη ago

    Γυναίκες &Επιχειρείν

    Σίσυ Λιγνού: Μια Ελληνίδα στο Δ.Σ. της IAPCO
    SLIDE SHOW

    Σίσυ Λιγνού: Μια Ελληνίδα στο Δ.Σ. της IAPCO

    NewTimes
    by NewTimes
    1 έτος ago
    Η Μαρία Αλεξίου στη λίστα “Top 30 Women” της  τσιμεντοβιομηχανίας στην Ευρώπη
    ΓΥΝΑΙΚΕΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

    Η Μαρία Αλεξίου στη λίστα “Top 30 Women” της  τσιμεντοβιομηχανίας στην Ευρώπη

    NewTimes
    by NewTimes
    1 έτος ago
    Μπέλλα Αζωίδου: Η Ελλάδα είναι χώρα για VIP τουρισμό
    ΓΥΝΑΙΚΕΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

    Μπέλλα Αζωίδου: Η Ελλάδα είναι χώρα για VIP τουρισμό

    NewTimes
    by NewTimes
    4 έτη ago

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • All
    • Αυτοκίνητο
    • Βιομηχανία
    • Ελλάδα
    • Εμπόριο
    • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
    • Οικονομία
    • Ταξίδι - Τουρισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία - Ομορφιά
    Η Εθνική Ασφαλιστική παραμένει η ηγέτιδα δύναμη της αγοράς

    Full Health: Το καινοτόμο προϊόν στην ασφάλιση Υγείας από την Εθνική Ασφαλιστική

    Επιβεβαιώνει τη διαβάθμιση «Α» για την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η Icap

    Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Αύξηση του κύκλου εργασιών στα 1,14 δισ. ευρώ

    Η ΔΕΗ ακούει, καταλαβαίνει, εξελίσσεται σύμφωνα με την εποχή!

    ΔΕΗ: Αναβάθμιση από τον S&P

    Το Λιανικό εμπόριο θα οδηγηθεί σε νέα μονοπάτια, με γνώμονα τις τεχνολογικές ανακαλύψεις και τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών μετά την πανδημία

    Το Λιανικό εμπόριο θα οδηγηθεί σε νέα μονοπάτια, με γνώμονα τις τεχνολογικές ανακαλύψεις και τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών μετά την πανδημία

    Κέρδη 15,6 εκατ. για τη «Σαράντης» στο εξάμηνο

    Γρ. Σαράντης: Αναπτυξιακή πορεία πωλήσεων 3,8%

    Παράγοντας ποιότητας: μια φυσιολογική ζωή με αιμορροφιλία

    Η Farcom Professional, μέγας χορηγός του Hairfest Experience

    Η Farcom Professional, μέγας χορηγός του Hairfest Experience

    Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ημερίδα του ΣΑΦΕΕ με θέμα  «OTC προϊόντα και φαρμακευτική φροντίδα, στη μάχη για την υγεία»

    Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ημερίδα του ΣΑΦΕΕ με θέμα «OTC προϊόντα και φαρμακευτική φροντίδα, στη μάχη για την υγεία»

    Hewlett Packard Enterprise: Καταλύτης για την υπέρβαση του χάσματος στον ψηφιακό μετασχηματισμό

    Hewlett Packard Enterprise: Καταλύτης για την υπέρβαση του χάσματος στον ψηφιακό μετασχηματισμό

  • WorksNew
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
No Result
View All Result
  • ΤΕΥΧΗ
    New Times 162

    New Times 162

    Diamonds of the Greek Economy 2021

    Diamonds of the Greek Economy 2021

    New Times 161

    New Times 161

    New Times 160

    New Times 160

    Export Leaders 2021

    Export Leaders 2021

    Salus 2020

    Salus 2020

    New Times 159

    New Times 159

    New Times 158

    New Times 158

    Diamonds of the Greek Economy 2020

    Diamonds of the Greek Economy 2020

  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

    Diamonds of the Greek Economy

    Creative Greece

    Treasures of the Greek Tourism

    Salus Index

  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    OTC προϊόντα και φαρμακευτική φροντίδα, στη μάχη για την υγεία

    OTC προϊόντα και φαρμακευτική φροντίδα, στη μάχη για την υγεία

    H PwC στηρίζει το Υπ. Ανάπτυξης & Επενδύσεων στον σχεδιασμό της Εθνικής Στρατηγικής για τη Βιομηχανία

    H PwC στηρίζει το Υπ. Ανάπτυξης & Επενδύσεων στον σχεδιασμό της Εθνικής Στρατηγικής για τη Βιομηχανία

    Ευστάθιος Λιακόπουλος, CEO & Founder Building Solid Success της BSS: “Τώρα είναι η τελευταία μας ευκαιρία για ανάπτυξη”

    Ευστάθιος Λιακόπουλος, CEO & Founder Building Solid Success της BSS: “Τώρα είναι η τελευταία μας ευκαιρία για ανάπτυξη”

    Νικόλαος Κωστάρας, γενικός διευθυντής τής Iqvia Ηellas: H επιλογή της Ελλάδας ως κέντρου λειτουργίας των hubs αποτελεί σφραγίδα εμπιστοσύνης

    Νικόλαος Κωστάρας, γενικός διευθυντής τής Iqvia Ηellas: H επιλογή της Ελλάδας ως κέντρου λειτουργίας των hubs αποτελεί σφραγίδα εμπιστοσύνης

    “Η καινοτομία και ο ψηφιακός μετασχηματισμός ανοίγουν την πόρτα της εξωστρέφειας για τις ελληνικές επιχειρήσεις”

    “Η καινοτομία και ο ψηφιακός μετασχηματισμός ανοίγουν την πόρτα της εξωστρέφειας για τις ελληνικές επιχειρήσεις”

    “Η διαδικασία αλλαγής μετόχου αποτελεί κρίσιμη στιγμή  στα 130 έτη ιστορίας της εταιρείας,  αλλά τη βρίσκει σε πολύ παραγωγική και δημιουργική φάση”

    “Η διαδικασία αλλαγής μετόχου αποτελεί κρίσιμη στιγμή στα 130 έτη ιστορίας της εταιρείας, αλλά τη βρίσκει σε πολύ παραγωγική και δημιουργική φάση”

    Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι προαπαιτούμενο για την επιβίωση της κάθε εταιρείας

    Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι προαπαιτούμενο για την επιβίωση της κάθε εταιρείας

    Κωνσταντίνος Μαχαίρας (ΙΕΛΚΑ): Περίοδο ανασύνταξης του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων η πρώτη διετία μετά την πανδημία

    Κωνσταντίνος Μαχαίρας (ΙΕΛΚΑ): Περίοδο ανασύνταξης του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων η πρώτη διετία μετά την πανδημία

    «Εμείς στις κρίσεις σηκώνουμε μανίκια και προχωράμε μπροστά»

    «Εμείς στις κρίσεις σηκώνουμε μανίκια και προχωράμε μπροστά»

  • TIME TV
  • SURVEYS
    Alba Executive MBA: Ένα πρόγραμμα σπουδών που προετοιμάζει τους ηγέτες για τις προκλήσεις του μέλλοντος

    Alba Executive MBA: Ένα πρόγραμμα σπουδών που προετοιμάζει τους ηγέτες για τις προκλήσεις του μέλλοντος

    Συνεχείς οι επενδύσεις στα AKS Hotels

    ΕΛΣΤΑΤ: Εκτίναξη τζίρου στα καταλύματα τον Ιανουάριο – Δυναμική άνοδος και για την εστίαση

    HELMEPA: 40 χρόνια δράση για την υγεία των θαλασσών

    HELMEPA: 40 χρόνια δράση για την υγεία των θαλασσών

    Η Mexoxo παρουσιάζει το πρόγραμμα UNITY με στόχο την κοινωνικοοικονομική στήριξη των γυναικών από την Ουκρανία

    Η Mexoxo παρουσιάζει το πρόγραμμα UNITY με στόχο την κοινωνικοοικονομική στήριξη των γυναικών από την Ουκρανία

    Οι νικητές των επιμέρους κατηγοριών του διαγωνισμού της EY, Έλληνας «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» 2021

    Καταρρίπτουν κάθε ρεκόρ οι παγκόσμιες επενδύσεις Venture Capital, μετά από ακόμα ένα υγιές τρίμηνο, σύμφωνα με την έκθεση Venture Pulse της KPMG Private Enterprise

    Καταρρίπτουν κάθε ρεκόρ οι παγκόσμιες επενδύσεις Venture Capital, μετά από ακόμα ένα υγιές τρίμηνο, σύμφωνα με την έκθεση Venture Pulse της KPMG Private Enterprise

    Αλυσίδες σούπερ μάρκετς:  ο μεγάλος «πρωταγωνιστής»  πριν και κατά τη διάρκεια της πανδημίας!

    Αλυσίδες σουπερμάρκετ: ο μεγάλος «πρωταγωνιστής» πριν και κατά τη διάρκεια της πανδημίας!

    Κερδοφόρο το 82,7% των επιχειρήσεων τροφίμων, ποτών στην τελευταία χρήση πριν την πανδημία

    Κερδοφόρο το 82,7% των επιχειρήσεων τροφίμων, ποτών στην τελευταία χρήση πριν την πανδημία

    Πάνω από 1 δισεκατ. ευρώ καθαρά κέρδη για 1.412 εισαγωγικές και εμπορικές επιχειρήσεις την χρήση πριν την πανδημία

    Πάνω από 1 δισεκατ. ευρώ καθαρά κέρδη για 1.412 εισαγωγικές και εμπορικές επιχειρήσεις την χρήση πριν την πανδημία

  • LISTS

    Οι Ηγέτες τηςΕλληνικής Οικονομίας

    Εθνική Ασφαλιστική: Ασφάλεια και για δύσκολους κινδύνους
    Οι Ηγέτες της Ελληνικής Οικονομίας

    Εθνική Ασφαλιστική: Ασφάλεια και για δύσκολους κινδύνους

    NewTimes
    by NewTimes
    4 έτη ago
    Δημήτρης Καρέλης, διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας της ΔΕΗ
    Οι Ηγέτες της Ελληνικής Οικονομίας

    Δημήτρης Καρέλης, διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας της ΔΕΗ

    NewTimes
    by NewTimes
    6 έτη ago
    Θανάσης Μουχτής, γενικός διευθυντής του ΠΕΙΦΑΣΥΝ
    Οι Ηγέτες της Ελληνικής Οικονομίας

    Θανάσης Μουχτής, γενικός διευθυντής του ΠΕΙΦΑΣΥΝ

    NewTimes
    by NewTimes
    6 έτη ago

    Γυναίκες &Επιχειρείν

    Σίσυ Λιγνού: Μια Ελληνίδα στο Δ.Σ. της IAPCO
    SLIDE SHOW

    Σίσυ Λιγνού: Μια Ελληνίδα στο Δ.Σ. της IAPCO

    NewTimes
    by NewTimes
    1 έτος ago
    Η Μαρία Αλεξίου στη λίστα “Top 30 Women” της  τσιμεντοβιομηχανίας στην Ευρώπη
    ΓΥΝΑΙΚΕΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

    Η Μαρία Αλεξίου στη λίστα “Top 30 Women” της  τσιμεντοβιομηχανίας στην Ευρώπη

    NewTimes
    by NewTimes
    1 έτος ago
    Μπέλλα Αζωίδου: Η Ελλάδα είναι χώρα για VIP τουρισμό
    ΓΥΝΑΙΚΕΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

    Μπέλλα Αζωίδου: Η Ελλάδα είναι χώρα για VIP τουρισμό

    NewTimes
    by NewTimes
    4 έτη ago

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • All
    • Αυτοκίνητο
    • Βιομηχανία
    • Ελλάδα
    • Εμπόριο
    • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
    • Οικονομία
    • Ταξίδι - Τουρισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία - Ομορφιά
    Η Εθνική Ασφαλιστική παραμένει η ηγέτιδα δύναμη της αγοράς

    Full Health: Το καινοτόμο προϊόν στην ασφάλιση Υγείας από την Εθνική Ασφαλιστική

    Επιβεβαιώνει τη διαβάθμιση «Α» για την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η Icap

    Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Αύξηση του κύκλου εργασιών στα 1,14 δισ. ευρώ

    Η ΔΕΗ ακούει, καταλαβαίνει, εξελίσσεται σύμφωνα με την εποχή!

    ΔΕΗ: Αναβάθμιση από τον S&P

    Το Λιανικό εμπόριο θα οδηγηθεί σε νέα μονοπάτια, με γνώμονα τις τεχνολογικές ανακαλύψεις και τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών μετά την πανδημία

    Το Λιανικό εμπόριο θα οδηγηθεί σε νέα μονοπάτια, με γνώμονα τις τεχνολογικές ανακαλύψεις και τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών μετά την πανδημία

    Κέρδη 15,6 εκατ. για τη «Σαράντης» στο εξάμηνο

    Γρ. Σαράντης: Αναπτυξιακή πορεία πωλήσεων 3,8%

    Παράγοντας ποιότητας: μια φυσιολογική ζωή με αιμορροφιλία

    Η Farcom Professional, μέγας χορηγός του Hairfest Experience

    Η Farcom Professional, μέγας χορηγός του Hairfest Experience

    Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ημερίδα του ΣΑΦΕΕ με θέμα  «OTC προϊόντα και φαρμακευτική φροντίδα, στη μάχη για την υγεία»

    Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ημερίδα του ΣΑΦΕΕ με θέμα «OTC προϊόντα και φαρμακευτική φροντίδα, στη μάχη για την υγεία»

    Hewlett Packard Enterprise: Καταλύτης για την υπέρβαση του χάσματος στον ψηφιακό μετασχηματισμό

    Hewlett Packard Enterprise: Καταλύτης για την υπέρβαση του χάσματος στον ψηφιακό μετασχηματισμό

  • WorksNew
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
No Result
View All Result
New Times
No Result
View All Result
Home Cover Story

Το 21YM Honda NC750X διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά

H λιανική τιμή πώλησης ξεκινάει από 8.850 €

NewTimes by NewTimes
17 Μαΐου, 2021
in Cover Story, Αυτοκίνητο
0
Το 21YM Honda NC750X διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά

2021 HONDA NC750X

0
SHARES
142
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

H τιμή του 21YM Honda NC750X DCT διαμορφώνεται στα 9.850 €.

 

Μία από τις πιο αγαπημένες all–round μοτοσυκλέτες στην Ευρώπη ανανεώνεται εκτενώς για το 2021: αυξημένη ισχύς, υψηλότερο όριο περιστροφής κινητήρα και αναθεωρημένες σχέσεις κιβωτίου συνδυάζονται με διαχείριση Throttle ByWire, 3 προγράμματα οδήγησης (riding modes) και αναβαθμισμένο σύστημα ελέγχου ροπής Honda Selectable TorqueControl. Διατηρεί την φημισμένη απόδοση στην κατανάλωση καυσίμου ενώ είναι 6 κιλά ελαφρύτερη. Με ανασχεδιασμένο πλαίσιο και μοντέρνα εξωτερική εμφάνιση, προσφέρει μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο μπροστά και ύψος σέλας χαμηλότερο κατά 30mm. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Dual Clutch Transmission) συνεχίζει να προσφέρει μία τεχνολογία μοναδική για τις μοτοσυκλέτες της Honda. Νέα ζελατίνα, φωτισμός LED και ψηφιακός πίνακας οργάνων LCD ολοκληρώνουν το πακέτο αναβάθμισης.

Who is Who

Από το 2012 που λανσαρίστηκε (ως NC700X), η NC750X απολαμβάνει σταθερή δημοτικότητα σε όλη την Ευρώπη. Οι λόγοι αυτής της επιτυχίας είναι αρκετοί: ένας επαναστατικός, ροπάτος, οικονομικός, δικύλινδρος κινητήρας, μία ξεκούραστη, ευρύχωρη θέση οδήγησης, φαρδύ τιμόνι και άνετη σέλα, ευέλικτη ανάρτηση και ξεχωριστό ‘adventure’ στυλ, όλα έχουν το δικό τους μερίδιο σε αυτή την επιτυχία.

Ο αποθηκευτικός χώρος (στην παραδοσιακή θέση του ρεζερβουάρ καυσίμου), που χωρά ένα full-face κράνος και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Dual Clutch Transmission (DCT) της Honda, το οποίο επέλεξαν περισσότεροι από τους μισούς Ευρωπαίους πελάτες το 2019, είναι μερικά ακόμα από τα χαρακτηριστικά της NC750X που την έκαναν να ξεχωρίσει.

Συνολικά, τα χαρακτηριστικά της NC750X διαμορφώνουν μία μοτοσυκλέτα με άψογη λειτουργία για κάθε είδους χρήση: κατάλληλη για καθημερινές μετακινήσεις, ταξίδια ή απλά για την απόλαυση των δύο τροχών – αποτελεί μία ενδιαφέρουσα και συναρπαστική πρόταση.

Η Honda φροντίζει να εξελίσσει συνεχώς τη επιτυχημένη (και μοναδική) συνταγή της NC750X, αναβαθμίζοντάς την στο πέρασμα των χρόνων. Το 2014 απέκτησε +75 κ.εκ. και από τα 670 έφτασε τα 745 κ.εκ. Το 2016, πέρα από την πιο περιπετειώδη αισθητική, προστέθηκαν νέα όργανα, αναβαθμίσεις του DCT και φώτα LED. Το 2018, καινούργια στοιχεία ήταν το Honda Selectable Torque Control δυο επιπέδων και μία έκδοση 47,6 Ps (35kW).

Τώρα, για το 2021, η Honda διατηρεί και βελτιώνει τα βασικά πλεονεκτήματά της:  πρακτικότητα, άνεση και πολυχρηστικότητα, αξιόπιστη συμπεριφορά. Την ίδια στιγμή, ενισχύονται οι επιδόσεις του κινητήρα, με μία τονωτική ‘ένεση’ ροπής και υψηλότερο όριο περιστροφής (κόκκινη περιοχή). Η προσθήκη των ηλεκτρονικών προγραμμάτων οδήγησης (riding modes) ολοκληρώνει ένα άψογο πακέτο.

21YM HONDA X-ADV

Συνοπτική παρουσίαση μοντέλου

Η αύξηση ισχύος κατά 4 ίππους (3kW) για τον κινητήρα προδιαγραφών EURO5 της NC750X, αλλά και η αύξηση του μέγιστου ορίου στροφών κατά 600 στροφές ανά λεπτό είναι οι κυριότερες αλλαγές, που επιτεύχθηκαν με τη βελτίωση του χρονισμού των βαλβίδων (διάρκεια ανοίγματος) και της απόδοσης εισαγωγής/εξαγωγής. Οι κοντύτερες τρεις πρώτες σχέσεις (1η, 2η, 3η)  βελτιώνουν την επιτάχυνση, ενώ ένας συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης καθιστά πιο ελαφριά τη μανέτα και διασφαλίζει ομαλή συμπεριφορά στα διαδοχικά κατεβάσματα.

Το Throttle By Wire (TBW) προσαρμόζει το χαρακτήρα του κινητήρα σύμφωνα με τρία προφίλ οδήγησης (ride modes) – RAIN, STANDARD και SPORT και ένα  USER mode που ρυθμίζεται από τον αναβάτη. Το Honda Selectable TorqueControl (HSTC) έχει τώρα 3 επίπεδα παρέμβασης, ενώ το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Dual Clutch Transmission (DCT) διαθέτει προγράμματα αυτόματων αλλαγών που συνδέονται με τα ride modes, καθώς κα με τον έλεγχο του USERmode.

Κάτι επίσης αξιοσημείωτο είναι η μείωση βάρους κατά 6 κιλά, χάρη σε ένα νέο πλαίσιο και στις λεπτομερείς βελτιώσεις στον κινητήρα και το σώμα της μοτοσυκλέτας. Σχεδιαστικά, υιοθετεί μία πιο αιχμηρή και μινιμαλιστική αισθητική και ανανεωμένο στυλ για τον προβολέα LED, το πίσω φωτιστικό σώμα και τα πίσω φλας. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι επίσης μεγαλύτερος και πιο χρηστικός. Ο ύψος της σέλας είναι μειωμένο κατά 30mm, η ζελατίνα παρέχει βελτιωμένη προστασία από τον αέρα, ενώ μία ελκυστική προσθήκη είναι ο νέος LCD ψηφιακός πίνακας οργάνων.

Η 2021 NC750X θα διατίθεται με τους εξής χρωματισμούς:

Grand Prix Red *NEW*

Mat Ballistic Black Metallic

Pearl Glare White

Glint Wave Blue Metallic

21YM HONDA NC750X

Κύρια χαρακτηριστικά

3.1 Κινητήρας

  • Throttle By Wire και μέγιστη ισχύς αυξημένη κατά 4 Ps (3kW): 58,6 Ps (43,1kW) με ροπή 69Nm
  • Κοντύτερες τρεις πρώτες σχέσεις (1η, 2η, 3η) για πιο σπορ αίσθηση, με την κόκκινη περιοχή των στροφών να βρίσκεται ψηλότερα κατά 600 σαλ.
  • Ο συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης καθιστά πιο ελαφριά τη μανέτα κατά 20%, και προσφέρει καλύτερη διαχείριση του πίσω τροχού σε διαδοχικά κατεβάσματα
  • Συμμόρφωση με πρότυπο EURO5, κατανάλωση ακόμα και 28,3km/l (WMTC mode)

Η σχεδίαση του υγρόψυκτου, 8-βάλβιδου, δικύλινδρου εν σειρά SOHC κινητήρα της NC750X διασφαλίζει ισχυρές επιδόσεις στις χαμηλές-μεσαίες στροφές. Η σχετικά μεγάλη διαδρομή του και οι ειδικά διαμορφωμένοι θάλαμοι καύσης συνδυάζονται με το στρόφαλο υψηλής αδρανειακής μάζας για την παραγωγή υψηλής ροπής από πολύ χαμηλές στροφές. Μία κλίση προς τα εμπρός χαμηλώνει το κέντρο βάρους για βέλτιστη ευστάθεια. Χάρη στην εφαρμογή των μέτρων αναβάθμισης για το 2021, είναι τώρα κατά 1,2kg ελαφρύτερος από πριν.

Για το 2021, χάρη σε μία ισορροπημένη καθυστέρηση στη διάρκεια ανοίγματος των βαλβίδων (που τώρα διαφέρει μεταξύ των δύο κυλίνδρων) μαζί με την προσθήκη του ηλεκτρονικού γκαζιού Throttle By Wire (TBW) και βελτιώσεις στην εξάτμιση, ο κινητήρας παράγει περισσότερη ισχύ και έχει υψηλότερο όριο στροφών με το κόκκινο να βρίσκεται στις 7.000 στροφές. Παράλληλα με την αύξηση της ισχύος, η καμπύλη ροπής είναι υψηλότερη πάνω από τις 5.000 σαλ.

Η μέγιστη ισχύς έχει αυξηθεί κατά 4 Ps (3kW) και φτάνει τα 58,6 Ps(43,1kW) στις 6.750 σαλ., ενώ η μέγιστη ροπή των 69Nm αποδίδεται στις 4.750 σαλ. Στην αύξηση των επιδόσεων συνεισφέρει και μία αναβάθμιση του κιβωτίου με τις τρεις πρώτες σχέσεις να έχουν γίνει κοντύτερες (και στο μηχανικό κιβώτιο και στο DCT)  κάτι που βελτιώνει την εκκίνηση από στάση και την εν εκκινήσει επιτάχυνση. Από τα 30 km/h, η NC750X καλύπτει 20m σε 1,7 δευτ., 50m σε 3,2 δευτ., ενώ στα 60km/h ο κινητήρας περιστρέφεται μόλις με 2.500 σαλ. Η 4η, η 5η και 6η είναι τώρα ελαφρώς μακρύτερες, για βέλτιστη κατανάλωση.

Για κατόχους διπλωμάτων κατηγορίας A2 διατίθεται μία έκδοση 47,6 Ps(35kW), που μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε full power έκδοση σε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της Honda, εφόσον το επιτρέπει η νομοθεσία. Εξίσου εύκολο είναι να περιοριστεί η έκδοση full power 47,6 Ps (35kW), σε ένα συνεργείο της Honda αντικαθιστώντας το στάνταρ σώμα ψεκασμού και επαναπρογραμματίζοντας την ECU.

Δύο αντικραδασμικοί άξονες προσφέρουν πολιτισμένη λειτουργία στις υψηλές στροφές χωρίς να εξαφανίζουν το απολαυστικό ‘γουργούρισμα’ της διαφοράς φάσης ανάφλεξης κατά 270 μοίρες που προσφέρει ο στρόφαλος. Η διάμετρος και η διαδρομή ορίζεται στα 77 x 80mm αντίστοιχα. Όπου είναι δυνατόν, τα εξαρτήματα είναι σχεδιασμένα για να εκτελούν πολλαπλές λειτουργίες: ο εκκεντροφόρος κινεί την αντλία νερού, ενώ ένας από τους αντικραδασμικούς άξονες κινεί την αντλία λαδιού. Με τον τρόπο αυτό, ο αριθμός των εξαρτημάτων διατηρείται στο ελάχιστο, και ο κινητήρας παραμένει ελαφρύς, αποδοτικός και αξιόπιστος.

Η προσθήκη του συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης για το 2021 καθιστά πιο ελαφριά τη μανέτα κατά 20% και αποτρέπει το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού στα διαδοχικά κατεβάσματα του μηχανικού 6-τάχυτου κιβωτίου κατά την επιβράδυνση.

Ένα ελαφρύ σιλανσιέ πενταγωνικού σχήματος χρησιμοποιεί δύο θαλάμους που συνδέονται μέσω διάτρητου σωλήνα, ενώ συνεργάζεται άριστα με τον τελικό θάλαμο αντήχησης ώστε να εκπέμπεται ένα χαρακτηριστικός μπάσος ήχος από τους παλμούς των καυσαερίων. Ο ενσωματωμένος καταλύτης έχει δομή δύο στρωμάτων για πιο καθαρά καυσαέρια.

Ο κινητήρας της NC750X είναι ιδιαίτερα οικονομικός ­– με κατανάλωση 28,3km/l (WMTC mode) που προσφέρει αυτονομία περίπου 400km από το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 14,1 λίτρων κάτω από τη σέλα – και τώρα πληροί τις προδιαγραφές EURO5.

3.2 Ηλεκτρονικά κινητήρα

  • Το Throttle By Wire προσφέρει 3 προεπιλεγμένα προφίλ οδήγησης (ride modes), και το USER που ρυθμίζεται από τον αναβάτη
  • Το Honda Selectable Torque Control προσφέρει βελτιωμένο έλεγχο, και 3 επίπεδα παρέμβασης

 

Με το TBW να διαχειρίζεται τις επιδόσεις και το χαρακτήρα του κινητήρα, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει από 3 προγράμματα (drive modes), καλύπτοντας όλο το φάσμα των οδηγικών συνθηκών. Η επιλογή προγράμματος πραγματοποιείται από τα αριστερά χειριστήρια και την οθόνη LCD.

Το SPORT προσφέρει πιο σπορ καμπύλη ισχύος και φρένου κινητήρα, με χαμηλή παρέμβαση του HSTC και DCTmode 4.

Το RAIN προσφέρει μειωμένη ισχύ και φρένο κινητήρα, με μέγιστη παρέμβαση του HSTC και Επίπεδο 1 για τη χαρτογράφηση αλλαγών του DCT.

Το STANDARD προσφέρει έναν ισορροπημένο συνδυασμό μεταξύ ισχύος και φρένου κινητήρα και παρέμβασης HSTC, και mode 2 για το DCT.

Το USER παραμετροποιείται πλήρως από τον αναβάτη, προσφέροντας δυνατότητα συνδυασμών ισχύος και φρένου κινητήρα (χαμηλή/μεσαία/υψηλή) και παρέμβασης του HSTC (χαμηλή/μεσαία/υψηλή/απενεργοποίηση) και τέσσερεις χαρτογραφήσεις αλλαγών για το DCT.

Το Honda Selectable Torque Control (HSTC) τοποθετείται στάνταρ στην NC750X, με μηχανικό και DCT κιβώτιο. Προσφέρει τώρα πιο διακριτικό και ακριβή έλεγχο καθώς διαχειρίζεται στη ροπή στον πίσω τροχό χάρη στο TBW, σε 3 επίπεδα, αντί 2 του προηγούμενου συστήματος:

Το Επίπεδο 1 επιτρέπει ελάχιστη παρέμβαση ώστε να αφήνει περιθώριο για ελαφριά ολίσθηση του πίσω τροχού – στο χαλίκι ή στο χώμα για παράδειγμα, και το επίπεδο παρέμβασης είναι μειωμένο σε σχέση με το προηγούμενο σύστημα.

Το Επίπεδο 2 είναι η προεπιλεγμένη (default) ρύθμιση και προσφέρει αξιόπιστη πρόσφυση υπό συνήθεις συνθήκες οδήγησης.

Το Επίπεδο 3 προσφέρει μέγιστο έλεγχο σε ολισθηρούς δρόμους.

Το HSTC μπορεί επίσης να απενεργοποιείται.

3.3 Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη – Dual Clutch Transmission (DCT)

  • Διαφορετικά προγράμματα αλλαγών χρησιμοποιούνται ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης (ride mode)
  • Το USER mode επιτρέπει την επιλογή 4 ρυθμίσεων
  • Το Adaptive Clutch Capability Control προσφέρει φυσικό έλεγχο

Έχοντας λανσαριστεί στην αγορά με την VFR1200F το 2010, η μοναδική τεχνολογία DCT της Honda διανύει τώρα τον 11ο χρόνο παραγωγής της. Από τότε, πάνω από 140.000 μοτοσυκλέτες της Honda με DCT έχουν πουληθεί στην Ευρώπη, με το 52% των πελατών να επιλέγει το DCT για την NC750X το 2019.

Εύχρηστο και άμεσο, το DTC προσφέρει ομαλά ανεβάσματα και κατεβάσματα χωρίς διακοπή ισχύος και πολύ γρήγορα η χρήση του γίνεται δεύτερη φύση. Χρησιμοποιεί δύο συμπλέκτες: έναν για την εκκίνηση και την 1η, 3η και 5η σχέση και τον άλλον για τη 2η, 4η και 6η σχέση, με ομόκεντρους άξονες συμπλεκτών για συμπαγή δομή.

Κάθε συμπλέκτης ελέγχεται ανεξάρτητα από το δικό του ηλεκτροϋδραυλικό κύκλωμα. Όταν πραγματοποιείται μία αλλαγή, το σύστημα προεπιλέγει την επόμενη σχέση μέσω του ανενεργού συμπλέκτη. Ο πρώτος συμπλέκτης στη συνέχεια αποσυνδέεται ηλεκτρονικά καθώς ταυτόχρονα ενεργοποιείται ο δεύτερος συμπλέκτης.

Το αποτέλεσμα είναι συνεπείς, ταχείες και ομαλές αλλαγές σχέσεων. Επιπλέον, καθώς οι δύο συμπλέκτες αλλάζουν ταχύτατα σχέση χωρίς να διακόπτεται η μετάδοση ισχύος στον πίσω τροχό, ελαχιστοποιούνται οι κραδασμοί αλλά και οι αλλαγές σχέσεων της μοτοσυκλέτας χωρίς «σκαλοπάτια», ώστε η αίσθηση της αλλαγής να είναι άμεση και ομαλή. Ανάμεσα στα πρόσθετα πλεονεκτήματα είναι η αντοχή (τα γρανάζια δεν ταλαιπωρούνται από κακή χρήση του κιβωτίου), δεν υπάρχει το άγχος του σβησίματος, η οδήγηση στην πόλη είναι πιο άνετη, η κόπωση του αναβάτη μειώνεται και μπορεί πλέον να επικεντρωθεί στις πιο απολαυστικές πτυχές της οδήγησης.

Με το κιβώτιο DCT, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μηχανικό πρόγραμμα (Manual mode), με ειδικά χειριστήρια (paddles) αριστερά στο τιμόνι για αλλαγές σχέσεων, ή αυτόματο πρόγραμμα (Automatic mode). Στο Automatic modeγια την NC750X,  υπάρχουν 4 διαφορετικές χαρτογραφήσεις αλλαγών με 3 προεπιλεγμένα (defaults): Το Επίπεδο 1 είναι το πιο ξεκούραστο, και χρησιμοποιείται στο RAIN mode. Τα Επίπεδα 2 και 4 πραγματοποιούν ανεβάσματα στις υψηλότερες στροφές και είναι συνδεδεμένα με τα STANDARD και SPORT riding modes.

Στο πρόγραμμα USER, διατίθεται μια τέταρτη χαρτογράφηση αλλαγών του DTC  – μεταξύ STANDARD και SPORT σε επίπεδο δυναμικής οδήγησης.

Το Adaptive Clutch Capability Control είναι μία λειτουργία του DCT της NC750X και διαχειρίζεται τη ροπή που μεταφέρει ο συμπλέκτης. Προσδίδει μία πιο φυσική, ανάλαφρη και ομαλή αίσθηση στο συμπλέκτη κατά το άνοιγμα ή κλείσιμο του γκαζιού, για πιο φυσική αίσθηση κατά την οδήγηση.

3.4 Στυλ & Εξοπλισμός

  • Πιο μοντέρνο και δυναμικά μινιμαλιστικό
  • Νέος προβολέας/πίσω φως LED, φλας και ψηφιακός πίνακας οργάνων LCD
  • Νέα ζελατίνα βελτιώνει την προστασία από τον αέρα και τα στοιχεία της φύσης
  • Μεγαλύτερος αποθηκευτικός χώρος 23 λίτρων χωράει τώρα ένα full–face κράνος τύπου adventure

Αισθητικά, η NC750X έχει αποκτήσει μία πιο αιχμηρή, μοντέρνα εμφάνιση χάρη νέα σχεδίαση των πάνω και κάτω φέρινγκ που τονίζονται από το μυώδες ρεζερβουάρ. Ο νέος προβολέας LED και τα φώτα πορείας αποτελούν ένα ισχυρό στοιχείο ταυτότητας.

Η ζελατίνα είναι επίσης νέα, παρέχοντας βελτιωμένη προστασία από τον αέρα και τα στοιχεία της φύσης. Τα πλαϊνά πάνελ και τα πλαϊνά καλύμματα είναι πιο λεπτά και μαζί με την κομψή σέλα τονίζονται από το σιλανσιέ, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στη σπορ σχεδίαση της μοτοσυκλέτας με την πλειοψηφία της μάζας συγκεντρωμένη στο εμπρός τμήμα. Το επανασχεδιασμένο πίσω φως LED είναι της ίδιας φιλοσοφίας με τον εμπρός προβολέα και εναρμονίζεται με τα LED στοιχεία των φλας.

Ένα χαρακτηριστικό στοιχείο της NC – ο αποθηκευτικός χώρος όπου κατά παράδοση βρίσκεται το ρεζερβουάρ καυσίμου – προσφέρει αυξημένη χωρητικότητα 23 λίτρων (αυξημένη κατά 1 λίτρο), ενώ εξοικονομεί και 1 κιλό. Χάρη στην επανασχεδίαση του εσωτερικού χώρου, χωράει τώρα άνετα ακόμα και ένα κράνος adventure style. Το εξωτερικό κάλυμμα φέρει ανθεκτικές ράγες, κατάλληλες π.χ. μία τσάντα ρεζερβουάρ. Το εσωτερικό φέρει τέσσερα άγκιστρα έδρασης ελαστικών ιμάντων για καλύτερη οργάνωση των αποσκευών και βέλτιστη αξιοποίηση του διαθέσιμου χώρου.Νέο στοιχείο για το 2021, είναι η δυνατότητα εγκατάστασης μιας θύρας USB-C πάνω αριστερά.

Νέος είναι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων LCD, που επιτρέπει τη διαχείριση των riding modes μέσω του σχετικού διακόπτη στο αριστερό άκρο του τιμονιού. Τα πίσω φλας έχουν τώρα λειτουργία Emergency Stop Signal (ESS): Εάν ανιχνευτεί επιβράδυνση 6,0m/s2 με ελάχιστη ταχύτητα 53km/h και ενεργοποίηση των φρένων, τα αλάρμ αναβοσβήνουν για να προειδοποιήσουν άλλους οδηγούς ότι ένα απότομο φρενάρισμα είναι σε εξέλιξη. Με τις ίδιες ταχύτητες αλλά υπό συνθήκες βροχής και με ενεργό το ABS μειώνεται το όριο επιβράδυνσης στα 2.5m/s2.

Τα φλας απενεργοποιούνται επίσης αυτόματα. Αντί να χρησιμοποιεί ένα απλό μηχανισμό μέτρησης χρόνου, το σύστημα συγκρίνει ηλεκτρονικά τη διαφορά ταχύτητας μεταξύ εμπρός και πίσω τροχού και υπολογίζει πότε να απενεργοποιήσει τις σχετικές προειδοποιήσεις.

Ένα κωδικοποιημένο κλειδί (wave key) περιλαμβάνει το σύστημα Honda Ignition Security System (HISS). Αν ο ηλεκτρονικός κωδικός ταυτοποίησης ID που είναι ενσωματωμένος στο κλειδί και το αντίστοιχο ID της μονάδας ελέγχου του κινητήρα – Engine Control Unit (ECU) δεν είναι συμβατά, ο κινητήρας δεν θα πάρει εμπρός.

3.5 Πλαίσιο

  • Ανανεωμένο σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο τύπου ‘διαμάντι’ μειώνει το βάρος και εξοικονομεί χώρο
  • Βάρος μειωμένο κατά 6kg
  • Ύψος σέλας χαμηλότερο κατά 30mm
  • Μικρότερη διαδρομή για το πιρούνι Showa Dual Bending Valve των 41mm, πίσω ανάρτηση Pro–Link με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου

Για μία μη ορατή – αλλά σημαντική – αναβάθμιση του πλαισίου της NC750X, οι μηχανικοί εξέλιξης της Hondaξεκίνησαν με το σωληνωτό, ατσάλινο πλαίσιο ‘διαμάντι’ και μέσω μιας σχολαστικής διαδικασίας (με σωλήνες μεταβλητού πάχους και βάρους) όχι μόνο κατάφεραν να μειώσουν το βάρος κατά 1,8kg σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, αλλά απελευθέρωσαν και περισσότερο ωφέλιμο χώρο αποθήκευσης, αλλάζοντας τη θέση της μπαταρίας και επανασχεδιάζοντας το φιλτροκούτι. Λεπτομερείς βελτιώσεις σε όλες τις περιοχές του πλαισίου συνέβαλαν στη μείωση βάρους κατά 1,2kg.

Η γωνία κάστερ παραμένει 27° και το ίχνος του τροχού είναι στα 110mm, με μεταξόνιο 1.525mm (1.535mm DCT) και κατανομή βάρους εμπρός/πίσω 48/52. Το βάρος είναι στα 214kg (224kg DCT), 6kg ελαφρύτερο. Το ύψος της σέλας είναι επίσης κατά 30mm χαμηλότερο, στα 800mm.

Η θέση οδήγησης είναι όρθια και τόσο εργονομική που κάθε αναβάτης προσαρμόζεται εύκολα σε αυτήν, με άριστη ορατότητα για τον εντοπισμό πιθανών κινδύνων. Ένα ακόμα πλεονέκτημα αυτής της ‘adventure-style’ θέσης οδήγησης είναι ο εξαιρετικός έλεγχος στις χαμηλές ταχύτητες – σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο βάρους και τη μεγάλη γωνία στροφής του τιμονιού, το αποτέλεσμα είναι εξαιρετική συμπεριφορά και ισορροπία στις χαμηλές ταχύτητες.

Το μικρότερο ύψος της σέλας επιτεύχθηκε με μία ελαφρά μείωση στη διαδρομή της ανάρτησης. Το τηλεσκοπικό πιρούνι των 41mm έχει τώρα διαδρομή 120mm (από 153,5mm) και χρησιμοποιεί διπλές βαλβίδες τεχνολογίας ShowaDual Bending Valves για βελτιστοποιημένες αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς. Αυτό επιτρέπει στη δύναμη απόσβεσης να μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα του εμβόλου του πιρουνιού (ακόμα και στις χαμηλές ταχύτητες), βελτιώνοντας την οδηγική ποιότητα και άνεση.

Το πίσω μονό αμορτισέρ έχει σύστημα ρύθμισης προφόρτισης ελατηρίου με διαδρομή 120mm, από 150mm. Χρησιμοποιεί μοχλικό τύπου Pro-Link, το οποίο συνδυάζει ιδανικά μαλακή συμπίεση στην αρχή της διαδρομής – για καλύτερη άνεση στις ανωμαλίες σε χαμηλές ταχύτητες – με εξαιρετικό έλεγχο της μοτοσυκλέτας.

Ο μπροστινός δίσκος – τύπου μαργαρίτα των 320 χλστ. με τη διπίστονη δαγκάνα εξασφαλίζει ευκολία ελέγχου στο φρενάρισμα και συνεργάζεται με πίσω δίσκο – τύπου μαργαρίτα 240 χλστ. και μονοπίστονη δαγκάνα. Ένα ελαφρύ, δικάναλο ABS – το οποίο διατίθεται στο βασικό εξοπλισμό – περιορίζει σημαντικά το ενδεχόμενο εμπλοκής του τροχού κατά το φρενάρισμα σε βρεγμένο και εν γένει ολισθηρό οδόστρωμα.

Οι τροχοί από χυτό αλουμίνιο έχουν διάσταση 17 x 3,50 ίντσες εμπρός και 17 x 4,50 ίντσες πίσω ενώ φοράνε ελαστικά 120/70 ZR17 και 160/60 ZR17 αντίστοιχα. Βαλβίδες σχήματος L από σφυρήλατο αλουμίνιο διευκολύνουν τον έλεγχο και τη ρύθμιση της πίεσης των ελαστικών.

2021 HONDA NC750X

Αξεσουάρ

Μία πλήρης γκάμα Γνήσιων Αξεσουάρ Honda διατίθενται για την NC750X και περιλαμβάνει:

Θύρα φόρτισης USB-C στον αποθηκευτικό χώρο

Πίσω σχάρα

38L / 50L top box με αλουμινένιο/ασορτί ένθετο

Πλαϊνές βαλίτσες

Πλαϊνές βαλίτσες – δεξιά 26L, αριστερά 33L με αλουμινένιο/ασορτί ένθετο

Ψηλή ζελατίνα

Εκτροπείς αέρα για τα πόδια

Πλευρικές μπάρες προστασίας με φινίρισμα Metallic Silver

Φώτα ομίχλης

Θερμαινόμενα γκριπ

Τεχνικές Προδιαγραφές

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ  
Τύπος Υγρόψυκτος 4-χρονος 8-βάλβιδος, SOHC παράλληλος 2-κύλινδρος, προδιαγραφών EURO5.
Κυβισμός 745cc
Διάμετρος & Διαδρομή 77mm x 80mm
Σχέση συμπίεσης 10.7: 1
Μέγιστη ισχύς 58,6 Ps (43,1kW) @ 6.750rpm
Μέγιστη ροπή 69Nm @ 4.750rpm
Χωρητικότητα σε λιπαντικό 4L
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ  
Ψεκασμός Ηλεκτρονικός PGM-FI
Χωρητικότητα ντεπόζιτου 14,1 L
Κατανάλωση καυσίμου MT: 28.3km/l (WMTC mode)

DCT: 28.3km/l (WMTC mode – Δοκιμή σε D-Mode)

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ  
Μίζα Ηλεκτρική
Χωρητικότητα μπαταρίας 12V/11AH
ΜΕΤΑΔΟΣΗ  
Τύπος συμπλέκτη MT:Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης

DCT: Δύο υγροί πολύδισκοι υδραυλικοί συμπλέκτες

Τύπος κιβωτίου MT: 6-τάχυτο Μηχανικό Κιβώτιο

DCT: 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη

Τελική μετάδοση Αλυσίδα
ΠΛΑΙΣΙΟ  
Τύπος Ατσάλινο, σωληνωτό
ΠΛΑΙΣΙΟ  
Διαστάσεις (Μ´Π´Υ) 2210mm x 846mm x 1330mm
Μεταξόνιο MT: 1535mm

DCT: 1535mm

Γωνία Κάστερ 27°
Ίχνος Τροχού 110mm
Ύψος Σέλας 800mm
Απόσταση από το έδαφος 145mm
Βάρος MT: 214kg

DCT: 224kg

ΑΝΑΡΤΗΣΗ  
Τύπος Εμπρός Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm, διαδρομή 120mm
Τύπος Πίσω Monoshock αμορτισέρ, Pro-Link ψαλίδι, διαδρομή120mm
ΤΡΟΧΟΙ  
Τύπος Εμπρός Πολλαπλών μπράτσων, Χυτό αλουμίνιο
Τύπος Πίσω Πολλαπλών μπράτσων, Χυτό αλουμίνιο
Διάσταση Ζάντας Εμπρός 17M/C x MT3.50
Διάσταση Ζάντας Πίσω 17M/C x MT4.50
Ελαστικό Εμπρός 120/70-ZR17M/C (58W)
Ελαστικό Πίσω 160/60-ZR17M/C (69W)
ΦΡΕΝΑ  
Τύπος ABS 2-κάναλο ABS
Εμπρός Κυματοειδής δίσκος 320mm με διπίστονη δαγκάνα και τακάκια συσσωματωμένου μετάλλου
Πίσω Κυματοειδής δίσκος 240mm με μονοπίστονη δαγκάνα και τακάκια χυτής ρητίνης
ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ  
Όργανα Ψηφιακό ταχύμετρο, στροφόμετρο με μπάρες, ρολόι, ένδειξη καυσίμου με μπάρες, δύο χιλιομετρητές, ένδειξη σχέσης κιβωτίου.

‘Στιγμιαία’ και ‘μέση’ κατανάλωση καυσίμου και προειδοποιητική λυχνία θερμοκρασίας ψυκτικού.

Σύστημα προστασίας HISS
Προβολέας LED
Πίσω φως LED

 

Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση

# Σημειώστε ότι οι αναφερόμενες τιμές είναι αποτέλεσμα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από τον κύκλο WMTC. Οι δοκιμές λαμβάνουν μέρος σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση του οχήματος με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου δύναται να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.

 

Tags: Honda

Stay Connected

  • 1.3k Fans

ΔημοφιλήΆρθρα

  • Ο έξυπνος τρόπος να αποκτήσεις αντλία θερμότητας LG μέσω της ολοκληρωμένης λύσης ΔΕΗ myEnergy HeatPump!

    Ο έξυπνος τρόπος να αποκτήσεις αντλία θερμότητας LG μέσω της ολοκληρωμένης λύσης ΔΕΗ myEnergy HeatPump!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Athens Eye Hospital,  ένα «διαμάντι» στον τομέα υγείας, που προωθεί και τον ιατρικό τουρισμό στη χώρα μας

    1576 shares
    Share 1576 Tweet 0
  • Τα 8 καλύτερα μέρη στην Αθήνα για ατελείωτες σκυλοβόλτες

    6 shares
    Share 6 Tweet 0
  • Ποτοποιία Pilavas,  από τη Χίο στην Πάτρα και από εκεί σε  14 χώρες εκπαιδεύει καταναλωτές στο ποιοτικό ελληνικό ούζο

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Βαγγέλης Ροδόπουλος, σύμβουλος διοίκησης ΙΕΚ ΑΚΜΗ

    3 shares
    Share 3 Tweet 0

Recent News

Η Εθνική Ασφαλιστική παραμένει η ηγέτιδα δύναμη της αγοράς

Full Health: Το καινοτόμο προϊόν στην ασφάλιση Υγείας από την Εθνική Ασφαλιστική

11 Μαΐου, 2022
ΕΛΙΝΟΙΛ: Ενίσχυση κύκλου εργασιών και EBITDA και υπερδιπλασιασμός καθαρής κερδοφορίας το 2021

ΕΛΙΝΟΙΛ: Ενίσχυση κύκλου εργασιών και EBITDA και υπερδιπλασιασμός καθαρής κερδοφορίας το 2021

5 Μαΐου, 2022
Η νέα συνεργασία της AB Βασιλόπουλος με το InstaShop φέρνει τα ψώνια στο σπίτι στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, με λίγα μόνο κλικ

Η νέα συνεργασία της AB Βασιλόπουλος με το InstaShop φέρνει τα ψώνια στο σπίτι στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, με λίγα μόνο κλικ

5 Μαΐου, 2022
Επιβεβαιώνει τη διαβάθμιση «Α» για την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η Icap

Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Αύξηση του κύκλου εργασιών στα 1,14 δισ. ευρώ

2 Μαΐου, 2022
  • Trending
  • Comments
  • Latest
Φέτος θα προτιμηθούν ταξιδιωτικοί προορισμοί όπως η Λευκάδα, με οδική πρόσβαση και μικρής δυναμικότητας μονάδες

Φέτος θα προτιμηθούν ταξιδιωτικοί προορισμοί όπως η Λευκάδα, με οδική πρόσβαση και μικρής δυναμικότητας μονάδες

15 Μαΐου, 2020
Βαγγέλης Ροδόπουλος, σύμβουλος διοίκησης ΙΕΚ ΑΚΜΗ

Βαγγέλης Ροδόπουλος, σύμβουλος διοίκησης ΙΕΚ ΑΚΜΗ

13 Οκτωβρίου, 2016
GSA Sport: Ελληνικό αθλητικό brand διεθνών προδιαγραφών

GSA Sport: Ελληνικό αθλητικό brand διεθνών προδιαγραφών

6 Οκτωβρίου, 2016
Ο επιχειρηματικός κόσμος επιδεικνύει εξαιρετικό ενδιαφέρον για τη διοργάνωση Diamonds of the Greek Economy 2021

Ο επιχειρηματικός κόσμος επιδεικνύει εξαιρετικό ενδιαφέρον για τη διοργάνωση Diamonds of the Greek Economy 2021

8 Ιουλίου, 2021
Η Εθνική Ασφαλιστική παραμένει η ηγέτιδα δύναμη της αγοράς

Full Health: Το καινοτόμο προϊόν στην ασφάλιση Υγείας από την Εθνική Ασφαλιστική

Ομιλία του Προέδρου του ΣΕΤΕ, κ. Ανδρέα Α. Ανδρεάδη

Ομιλία του Προέδρου του ΣΕΤΕ, κ. Ανδρέα Α. Ανδρεάδη

Κώστας Μήτσης Διακόσιοι Έλληνες κρατάμε την ελληνική οικονομία

Κώστας Μήτσης Διακόσιοι Έλληνες κρατάμε την ελληνική οικονομία

Ανδρέας Ανδρεάδης, πρόεδρος του ΣΕΤΕ

Ανδρέας Ανδρεάδης, πρόεδρος του ΣΕΤΕ

Η Εθνική Ασφαλιστική παραμένει η ηγέτιδα δύναμη της αγοράς

Full Health: Το καινοτόμο προϊόν στην ασφάλιση Υγείας από την Εθνική Ασφαλιστική

11 Μαΐου, 2022
ΕΛΙΝΟΙΛ: Ενίσχυση κύκλου εργασιών και EBITDA και υπερδιπλασιασμός καθαρής κερδοφορίας το 2021

ΕΛΙΝΟΙΛ: Ενίσχυση κύκλου εργασιών και EBITDA και υπερδιπλασιασμός καθαρής κερδοφορίας το 2021

5 Μαΐου, 2022
Η νέα συνεργασία της AB Βασιλόπουλος με το InstaShop φέρνει τα ψώνια στο σπίτι στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, με λίγα μόνο κλικ

Η νέα συνεργασία της AB Βασιλόπουλος με το InstaShop φέρνει τα ψώνια στο σπίτι στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, με λίγα μόνο κλικ

5 Μαΐου, 2022
Επιβεβαιώνει τη διαβάθμιση «Α» για την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η Icap

Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Αύξηση του κύκλου εργασιών στα 1,14 δισ. ευρώ

2 Μαΐου, 2022
New Times

Newtimes Με εγκυρότητα στην ενημέρωση

Follow Us

Facebook LinkedIn Youtube

Κατηγορίες

  • Cover Story
  • Diamonds of the Greek Economy
  • Surveys
  • Υγεία – Ομορφιά
  • View
  • Αυτοκίνητο
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Βιομηχανία
  • Εμπόριο

Newtimes.gr

  • Export Leaders
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • Οι Ηγέτες της Ελληνικής Οικονομίας
  • Οι ισχυρότερες γυναίκες επιχειρηματίες
  • ΓΥΝΑΙΚΕΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • Οι Μεγαλύτεροι Εργοδότες
  • Οι πιο Κερδοφόρες Εταιρείες
  • Οι Σημαντικότεροι Νέοι Επιχειρηματίες
  • Οικονομία
  • Συνεντεύξεις
  • Τεύχη – Εκδόσεις
  • Τεχνολογία

  • Time Tv

© 2020 NewTimes.gr - Powered byWeb Develop Guru.

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τεύχη
  • Εκδηλώσεις
    • Diamond Of the Greek Economy
    • Creative Greece Awards 2019
    • Treasures of the Greek Tourism
    • Salus Index
  • Συνεντεύξεις
  • TIME TV
  • Surveys
  • Lists
  • Επικοινωνία

© 2020 NewTimes.gr - Powered byWeb Develop Guru.

This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.