Είναι ατελείωτη η λίστα των σημείων πώλησης στα οποία μπορεί να βρει κάποιος σήμερα την επωνυμία “Korres”: Πρόκειται αναμφίβολα για την πλέον αναγνωρίσιμη «μάρκα» ελληνικού προϊόντος διεθνώς. Και αυτό είναι ένα πραγματικό, μεγάλο success story για μια εταιρία, την ΚΟΡΡΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ που συμπληρώνει φέτος 20 χρόνια ζωής, αλλά η ιστορία της ξεκινά το 1973, πίσω από τον πάγκο ενός φαρμακείου …
Ο Γιώργος Κορρές (φωτό) είναι ο εμπνευστής και οδηγός της ΚΟΡΡΕΣ, η οποία ιδρύθηκε το 1996, έχοντας τις ρίζες της στο παλαιότερο Ομοιοπαθητικό Φαρμακείο της Αθήνας, τον πρώτο επαγγελματικό σταθμό του Γιώργου, ενώ ήταν ακόμα φοιτητής. Εκεί άρχισε να πειραματίζεται με τα φυσικά φαρμακευτικά συστατικά, αναπτύσσοντας παρασκευάσματα από βότανα, φάρμακα φυσικής προέλευσης και στη συνέχεια καλλυντικά προϊόντα.
Το πρώτο προϊόν ΚΟΡΡΕΣ ήταν ένα αρωματικό σιρόπι για το λαιμό με μέλι και γλυκάνισο, εμπνευσμένο από το θερμαντικό ρακόμελο που έφτιαχνε ο παππούς Γιώργος Κορρές στην ιδιαίτερη πατρίδα του, τη Νάξο. Το πρώτο καλλυντικό προϊόν – και best-seller παγκοσμίως έως σήμερα – ήταν η Κρέμα 24-ωρης Ενυδάτωσης Άγριο Τριαντάφυλλο, η πρώτη φυσική κρέμα 24ωρης ενυδάτωσης.
Σήμερα, η ολοκληρωμένη σειρά της ΚΟΡΡΕΣ περιλαμβάνει πάνω από 400 φυσικά και πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα με γκάμα που εκτείνεται από την περιποίηση προσώπου, σώματος και μαλλιών μέχρι τα προϊόντα μακιγιάζ, τα αντηλιακά και τις θεραπείες από βότανα. Η παρασκευή όλων αυτών των προϊόντων βασίζεται σε τέσσερις ομάδες φυσικών συστατικών: βότανα με φαρμακευτικές ιδιότητες, βότανα από την ελληνική χλωρίδα, βρώσιμα συστατικά και υψηλής αποτελεσματικότητας φυσικά δραστικά. Η χρήση συγκεκριμένων χημικών ενώσεων αποφεύγεται και αυτά τα υλικά αντικαθίστανται από άλλα το ίδιο αποτελεσματικά φυσικά συστατικά, φιλικά προς την επιδερμίδα και το περιβάλλον. Οι αξίες παραμένουν οι ίδιες με εκείνες των ημερών του φαρμακείου. Η εταιρία δεσμεύεται στη χρήση βοτάνων και φυσικών συστατικών υψηλής ποιότητας, φιλικών στην επιδερμίδα και το περιβάλλον και κλινικά ελεγμένων για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητά τους. Τα προϊόντα είναι προσιτά για να επιτρέπουν την καθημερινή χρήση αλλά ταυτόχρονα υψηλής αισθητικής αξίας.
Στόχος της Κορρές, είναι να παρέχει καινοτόμα και αποτελεσματικά προϊόντα βασισμένα σε δραστικά συστατικά φυσικής προέλευσης, να προάγει την έρευνα στα φυσικά συστατικά σε συνδυασμό με τη βιοχημεία του δέρματος και να αναδεικνύει τα πολύτιμα ελληνικά βότανα μέσα από συνεργασίες με τοπικούς καλλιεργητές και παραγωγή φυτικών εκχυλισμάτων υψηλής βιολογικής αξίας.
Η εταιρία συνεργάζεται με έναν αριθμό φορέων υψηλού προφίλ, όπως η Φαρμακευτική Σχολή του Πανεπιστήμιου των Αθηνών, σε μία προσπάθεια χαρτογράφησης των ιδιοτήτων της ελληνικής χλωρίδας, η Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου και η Ένωση Παραγωγών Κρόκου Κοζάνης, ο οποίος θεωρείται η καλύτερη ποικιλία σαφράν παγκοσμίως. Η εταιρεία σήμερα μετράει 23 καταστήματα σε όλο τον κόσμο, στην Αθήνα, το Παρίσι, τη Μαδρίτη, την Πράγα, τη Βαρκελώνη, κ.ά.
Προϊόντα ΚΟΡΡΕΣ υπάρχουν επίσης σε πολυκαταστήματα στο Τόκιο, το Λος Άντζελες, το Βερολίνο, το Σίδνεϊ, το Νέο Δελχί, τη Σιγκαπούρη, το Τόκυο και σε πάνω από 6.000 φαρμακεία σε όλη την Ελλάδα.
Το ιστορικό – 20 Χρόνια ΚΟΡΡΕΣ
1996-2016
1973: Πίσω από τον πάγκο του Φαρμακείου της μητέρας του, ξεκινάει το παιχνίδι με τα συστατικά και τα προϊόντα. Σε ηλικία οκτώ ετών ο Γιώργος Κορρές πηγαίνει στις διημερεύσεις του Σαββάτου, τακτοποιεί τα ράφια, βοηθάει στην ετήσια απογραφή. Ένα απόγευμα ανακοινώνει ότι όταν μεγαλώσει θα φτιάχνει κρέμες. Η μητέρα του και οι πωλητές ελβετικής μάρκας καλλυντικών που βρίσκονται στο φαρμακείο, χαμογελούν.
1988: Φοιτητής της Φαρμακευτικής ακόμα ξεκινάει να εργάζεται στο Φαρμακείο Τζιβανίδη, το παλαιότερο Φαρμακείο Ομοιοπαθητικής στην Αθήνα. Εκεί αρχίζει να πειραματίζεται με τα φυσικά φαρμακευτικά συστατικά, αναπτύσσοντας σκευάσματα από βότανα, φάρμακα φυσικής προέλευσης και στη συνέχεια καλλυντικά προϊόντα.
1992: Δημιουργεί στο φαρμακείο, Εργαστήριο Ομοιοπαθητικής στα πρότυπα εργαστηρίων του εξωτερικού. Με οδηγό την κληρονομιά αυτού του φαρμακείου, τη γνώση και την εμπειρία από τα 3,000 ομοιοπαθητικά σκευάσματα και το πάθος για τη φυσική κατεύθυνση, ξεκινάει να αναπτύσσει φόρμουλες που τις δοκιμάζει στους φίλους του.
1996: Γεννιέται η ΚΟΡΡΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ. Η φιλοσοφία απλή – χρήση βοτάνων και φυσικών/βιολογικών συστατικών υψηλής ποιότητας, φόρμουλες φιλικές προς το δέρμα και το περιβάλλον με κλινικά ελεγμένη αποτελεσματικότητα, προσιτή τιμή προσφέροντας τη δυνατότητα καθημερινής χρήσης και με χαρακτηριστική αισθητική που εμπνέει και «μας κάνει χαρούμενους». Πρώτο προϊόν ένα αρωματικό σιρόπι για το λαιμό με μέλι και γλυκάνισο, εμπνευσμένο από το θερμαντικό ρακόμελο που έφτιαχνε ο παππούς Γιώργος Κορρές στην ιδιαίτερη πατρίδα του, τη Νάξο. Πρώτο καλλυντικό και παγκόσμια καινοτομία – η πρώτη φυσική κρέμα 24ωρης ενυδάτωσης – το Άγριο Τριαντάφυλλο, το οποίο παραμένει best-seller σε όλες τις αγορές, 20 χρόνια μετά.
1999: Η πρώτη εξαγωγή ξεκινάει … από ένα φαρμακείο της Κρήτης. Εκεί ανακαλύπτει ένας Αμερικανός τα προϊόντα κατά τη διάρκεια των διακοπών του και ζητάει να τα ‘ταξιδέψει’ εκτός συνόρων.
2000: Η buyer του καταστήματος Harvey Nichols στο Λονδίνο βλέπει τα προϊόντα ΚΟΡΡΕΣ στη Νέα Υόρκη και τα ζητά για ένα νεοϊδρυθέν τμήμα με την ονομασία Beyond Beauty που συγκεντρώνει niche brands απ’ όλο τον κόσμο. Η κίνηση αυτή αποτελεί το ξεκίνημα για συνεργασία με τα καλύτερα καταστήματα σε Αγγλία και Γαλλία [Selfridges, Harrods, Liberty’s, Bon Marche, Galleries Lafayette]. Σαφώς, δεν είναι μια κίνηση προσχεδιασμένη αλλά καταλήγει σε ένα φαινόμενο ντόμινο, όπου η μια χώρα ‘φέρνει’ την άλλη.
2002: Ανοίγει το πρώτο κατάστημα ΚΟΡΡΕΣ στο εξωτερικό, στο κέντρο του Chelsea στο Λονδίνο. Οι Άγγλοι μαθαίνουν να πίνουν ρακόμελο και γεύονται παραδοσιακές μαραθόπιτες φτιαγμένες από τα χέρια της μαμάς Κορρέ. Τα εγκαίνια διακόπτονται στιγμιαία, όταν η ρακή που ζεσταίνεται στο πίσω μέρος του καταστήματος παίρνει φωτιά. Οι καλεσμένοι νομίζουν ότι πρόκειται για happening και χειροκροτούν.
2003: Λανσάρεται το Γιαούρτι Cooling Gel, η δεύτερη παγκόσμια καινοτομία της ΚΟΡΡΕΣ. Εμπνευσμένη από το παραδοσιακό ‘φάρμακο’ της γιαγιάς – γιαούρτι στην πλάτη για το έγκαυμα από τον ήλιο – η συγκεκριμένη καλλυντική φόρμουλα είναι η πρώτη στον κόσμο με βρώσιμο γιαούρτι. Αποτέλεσμα τριετούς ανάπτυξης, το Cooling Gel αποκτά φανατικό κοινό σε χρόνο ρεκόρ και αποτελεί ένα από τα κλασσικά best-seller του φαρμακείου, με πωλήσεις που ξεπερνούν τα 1,000 τεμάχια για κάθε ημέρα του καλοκαιριού. Την ίδια χρονιά ξεκινάει και η συνεργασία με την Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου. Η πρώτη από μια σειρά συνεργασιών με τοπικούς καλλιεργητές, με σκοπό την ανάδειξη των πολύτιμων ελληνικών βοτάνων. Ο πρόεδρος της δημοκρατίας απονέμει στον Γιώργο Κορρέ το Βραβείο Ανάπτυξης και Καινοτομίας.
2004: Δύο νέα καταστήματα στη Βαρκελώνη και το μεγάλο άνοιγμα στην Αμερική, μέσω του δικτύου Sephora. Μια μικρή ελληνική εταιρεία – cult κατά τους Αμερικανούς – φαίνεται να κερδίζει σταδιακά το κοινό μιας κορεσμένης και απαιτητικής αγοράς. Παράλληλα το Εργαστήριο Έρευνας & Ανάπτυξης ΚΟΡΡΕΣ σε συνεργασία με το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών και το Πανεπιστήμιο Αθηνών, ξεκινάει πρωτογενή έρευνα στον τομέα Πρωτεάσωμα και Ανθρώπινη Γήρανση, μελετώντας την ενδυνάμωση του πρωτεασώματος με φυσικά αντιοξειδωτικά.
2006: Τα ελληνικά βότανα ξεκινούν το επόμενο μεγάλο τους ταξίδι…Ασία – Ιαπωνία και Κίνα, οι πρώτοι σταθμοί. Πίσω στην Ελλάδα, η ομάδα δουλεύει εντατικά σε μία νέα σειρά προϊόντων, Κορρές Nutraceuticals, ανάμεσα στα οποία και η γνωστή μαρμελάδα με σύκα, δαμάσκηνα και μέλι δια χειρός Παρλιάρου, η οποία βραβεύεται από το περιοδικό Gourmet της Ελευθεροτυπίας. Την ίδια χρονιά λανσάρεται η σειρά μακιγιάζ Κορρές Χρώμα, βασισμένη στη φιλοσοφία περιποίησης του προσώπου με φυσικά δραστικά, ενώ η εταιρεία καταχωρείται στη λίστα των 500 ταχύτερα αναπτυσσόμενων εταιρειών στην Ευρώπη [247η].
2007: Η χρονιά ξεκινάει με τη μετεγκατάσταση στα Οινόφυτα. Το ταξίδι των ελληνικών βοτάνων συνεχίζεται με το άνοιγμα καταστημάτων σε Νέα Υόρκη, Παρίσι, Σανγκάη, Μαδρίτη, Βιέννη, Γενεύη, ενώ ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης απονέμει τιμητική διάκριση στον Γιώργο Κορρέ για τη συμβολή του στην ανάπτυξη της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Το Μάρτιο της ίδιας χρονιάς η εταιρεία εισάγεται στο ελληνικό χρηματιστήριο ενώ το Νοέμβρη πραγματοποιείται το πρώτο διεθνές συνέδριο φυσικών καλλυντικών στο Παρίσι [Natural Beauty Summit / Cosmetics & Sustainability]. Ο Γιώργος Κορρές ανταποκρινόμενος στην πρόσκληση των διοργανωτών ανοίγει τη μία από τις τρεις μέρες του συνεδρίου.
2008: Η ΚΟΡΡΕΣ λαμβάνει το πρώτο Βραβείο Καινοτομίας – World’s Most Innovative Brand – στα βραβεία ICN [International Cosmetic News] & ΗΒΑ Global Expo. Πρώτο βραβείο και για το flagship κατάστημα ΚΟΡΡΕΣ στο Σόχο της Νέας Υόρκης [Retail Renovation Competition 2008]. Η εταιρεία παρουσιάζει τον πίνακα Formula Facts στη συσκευασία των προϊόντων της, επικοινωνώντας με ειλικρίνεια και διαφάνεια το ποσοστό φυσικότητας κάθε φόρμουλας, καθώς επίσης και τα συστατικά που επιλέγονται/αποφεύγονται με τρόπο κατανοητό από όλους. Το τολμηρό – και πρωτόγνωρο για τη βιομηχανία καλλυντικών – βήμα επιβραβεύεται από καταναλωτές, ειδικούς και δημοσιογράφους, ενώ η Sephora Αμερικής χρησιμοποιεί τον πίνακα ΚΟΡΡΕΣ για την αξιολόγηση όλων των εταιρειών φυσικών καλλυντικών που εκπροσωπεί. Το Δεκέμβριο, λανσάρεται το πρώτο άρωμα ΚΟΡΡΕΣ. Ένα άρωμα που εκφράστηκε μέσα από τρεις [3] διαφορετικές συνθέσεις, η κάθε μία από τις οποίες δημιουργήθηκε ανεξάρτητα από τις υπόλοιπες. Γκρας, Τόκυο, Γενεύη. Κοινός παρονομαστής ο Γιώργος Κορρές σε συνεργασία με τους μεγαλύτερους αρωματοποιούς παγκοσμίως – ένα διαφορετικό οίκο για κάθε άρωμα.
2009: Πέντε χρόνια μετά την έναρξη της πρωτογενούς έρευνας στον τομέα Πρωτεάσωμα και Ανθρώπινη Γήρανση, η ΚΟΡΡΕΣ παρουσιάζει την τρίτη παγκόσμια καινοτομία της – την πρώτη φυσική σειρά αντιγήρανσης που επιτυγχάνει κλινικά αποτελέσματα καλύτερα των συμβατικών. Η σειρά Κερσετίνη & Βελανιδιά αποτελεί σταθμό για την εταιρεία, ανατρέποντας τη θεωρία που πρεσβεύει ότι μόνο οι συμβατικές αντιγηραντικές κρέμες έχουν αποτελεσματική δράση και επιβεβαιώνοντας με αυτό τον τρόπο την πρωτιά της ‘χημείας’ της φύσης έναντι αυτής του εργαστηρίου. Στο τέλος της χρονιάς ολοκληρώνεται η χαρτογράφηση της ελληνικής χλωρίδας, ένα μακροχρόνιο όραμα της ομάδας Κορρές με σκοπό την ανάδειξη και αξιοποίηση των μοναδικών βοτάνων της χώρας. Ένα όραμα που εκφράζεται επίσης μέσα από την επιστημονική μελέτη των ιδιοτήτων των βοτάνων, την παροχή κινήτρων και ολοκληρωμένης εκπαίδευσης στις βιολογικές καλλιέργειες, το διαρκώς διευρυνόμενο δίκτυο τοπικών συνεργατών/βιοκαλλιεργητών, αλλά και με τη δημιουργία μίας πρότυπης Μονάδας Εκχυλίσεως Οργανικών Βοτάνων μοναδικής για τα ελληνικά δεδομένα. Ενέργειες με έντονο περιβαλλοντικό και κοινωνικό χαρακτήρα, που αποσκοπούν στην ουσιαστική υποστήριξη τοπικών κοινωνιών, στη διατηρησιμότητα φυτικών πληθυσμών και στην τελική παραγωγή ελληνικών οργανικών φυτικών εκχυλισμάτων εγγυημένης ποιότητας.
2010: Καλύτερο προϊόν του κόσμου η κρέμα νύχτας Κερσετίνη & Βελανιδιά, σύμφωνα με το αμερικανικό ELLE, ενώ το Marie Claire της ίδιας χώρας, ανακηρύσσει την κρέμα ημέρας ως ένα από τα ‘25 προϊόντα-θαύματα που θα αλλάξουν τη ζωή σας’. Στόχος της εταιρείας παραμένει η ανάπτυξη καινοτόμων και αποτελεσματικών προϊόντων, βασισμένων σε δραστικά συστατικά φυσικής προέλευσης, η προαγωγή της έρευνας στα φυσικά συστατικά σε συνδυασμό με τη βιοχημεία του δέρματος και η ανάδειξη των πολύτιμων ελληνικών βότανων. Στο πλαίσιο αυτό η ερευνητική πρόταση της ΚΟΡΡΕΣ επιτυγχάνει τον υψηλότερο βαθμό πανευρωπαϊκά και εγκρίνεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση η τετραετής μελέτη αντιγηραντικής και αντιηλιακής δράσης 3,600 φυσικών αντιοξειδωτικών δραστικών. Η μελέτη σε συνεργασία με 7 πανεπιστημιακά και ερευνητικά ιδρύματα του εξωτερικού θα ολοκληρωθεί το 2014 [From Biodiversity to Chemodiversity: Novel Plant Produced Compounds with Agrochemical and Cosmetic Ιnterest, AGROCOS].
2012: Λανσάρεται η σειρά Μαύρη Πεύκη, που επιβεβαιώνει την πρωτοπορία της προσέγγισης ΚΟΡΡΕΣ στην αντιγήρανση, συνδυάζοντας μια παγκόσμια καινοτομία με νέα έρευνα για αποτελεσματική σύσφιγξη προσώπου με φυσικά συστατικά. Ο συνδυασμός αυτός την οδηγεί στην πρώτη θέση του πορτφόλιο ΚΟΡΡΕΣ στα φαρμακεία λίγους μόλις μήνες μετά την κυκλοφορία της.
2014: Εμπνευσμένη από τον πιο δημοφιλή προορισμό του κόσμου και τη μόνη ποικιλία σταφυλιού που σώζεται από την αρχαιότητα η ΚΟΡΡΕΣ αναπτύσει μια σειρά περιποίησης σώματος βασισμένη στο Ασύρτικο Σαντορίνης – γηγενής λευκή ποικιλία σταφυλιού που συναντάται σε άνυδρα ηφαιστειακά εδάφη. Αυτό το μοναδικό συστατικό καλλιεργείται και συλλέγεται από την Ένωση Συνεταιρισμών Θηραϊκών Προϊόντων/ Santowines – μία από τις πολλές συνεργασίες της ΚΟΡΡΕΣ στο πλαίσιο στήριξης της τοπικής οικονομίας και ανάδειξης του πλούτου της ελληνικής φύσης.
2016: Το Άγριο Τριαντάφυλλο γιορτάζει 20 χρόνια με μια αναδρομή στην αρχή της ιστορίας του και μια συλλεκτική εξελιγμένη έκδοση του πρώτου εκείνου ελιξιρίου ομορφιάς – το ΛΑΔΙ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΑΓΡΙΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ ΓΙΑ ΛΑΜΨΗ & ΒΑΘΙΑ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ. Ένα λάδι με αληθινά πέταλα Άγριου Τριαντάφυλλου, ενισχυμένο με μια μορφή βιταμίνης C – SUPER C – που ενισχύει τη δυνατότητα απορρόφησης της από το δέρμα κατά 1000% για ακόμα περισσότερη λάμψη.
Τα προϊόντα Κορρές, διατίθενται στην Ελλάδα (Αεροδρόμιο, Τμήμα αναχωρήσεων, Intra Schengen Area και Extra Schengen Area, στο The Mall Athens στο Μαρούσι, στη Θεσσαλονίκη στο Mediterranean Cosmos) και στο εξωτερικό:
Βουλγαρία, Σόφια, 48 “Sitnyakovo” boul Serdika center ground
Κύπρος, Λευκωσία, Galaxia Center, 33 A. Makarios 3rd Avenue, Shop 38
Τσεχική Δημοκρατία, Prague, Myslbek Shopping Gallery, Na Prikope 19-21, 110 00
Γαλλία, Perpignan, 7 Rue Mailly, 66000
Γαλλία, Paris, 54 rue des Ecoles, 75005
Γαλλία, Clermont-Ferrand, 38 bis Rue Des Gras, 63000
Γερμανία, Frankfurt am Main, Weißadlergasse 11
Γερμανία, Kassel, Wolfsschlucht 15
Κορέα, Seoul, Gangnam-gu, Shinsa dong
Ρωσία, St.Petersburg, «Sennaya TC», Sennaya
Σιγκαπούρη, 252 North Bridge Road, #B2-16, Raffles City Shopping
Σλοβακία, Bratislava, Aupark Shopping Mall
Ισπανία, El Born area, C/Sombrerers No 9-11, Barcelona
Ισπανία, Bajo Izdo, C/ Fuencarral 64, 28034 Madrid
Αμερική, Online Stockists
Αγγλία (www.asos.com, www.bathandunwind.com, www.beautyexpert.co.uk, www.biggreensmile.com, www.cambridgenaturalskincare.co.uk, www.cutecosmetics.co.uk, www.gorgeousshop.com.uk, www.happyboxlondon.com, www.harveynichols.com/london, www.hisessentials.co.uk, www.houseoffraser.co.uk, www.hqhair.com, www.lookfantastic.com, www.mankind.co.uk, www.nivenandjoshua.com, www.poised.co.uk, www.thehut.com, www.treatyourskin.com, www.whatsinmyhandbag.com, www.zuneta.com).
Αυστρία (www.lhommage.com)
Γαλλία (www.korres.fr)
Γερμανία (www.aliqua-naturkosmetik.de, www.annegallwe-beauty.de, www.ausliebezumduft.de, www.dergepflegtemann.de, www.douglas.de, www.essenza-nobile.de, www.greenglam.de, www.innstyle-shop.de, www.karstadt.de, www.kosmetikkaufhaus.de, www.mueller.de, www.mussler-beauty.de, www.parfuemerie-cb.de, www.parfuemerie-pieper.de, www.parfumdreams.de, www.parfuemerie-schmidt.de, www.parfuemerie-wiedemann.de, www.torquato.de)
Γροιλανδία (www.korres.se)
Δανία (www.korres.se)
Ισπανία (www.korres.es)
Νορβηγία (www.korres.se)
Ολλανδία (www.cosmania.nl)
Σλοβακία (www.profimed.eu)
Σουηδία (www.korres.se)
Τσεχική Δημοκρατία (www.profimed.cz)
Φιλανδία (www.korres.fi)
ΗΠΑ (www.korresusa.com)
ΚΑΝΑΔΑΣ (www.korres.ca)
Αυστραλία (www.kitcosmetics.com)
Ιαπωνία (www.amazon.co.jp, www.korresnaturalproducts.jp, www.livingmotif.com, www.bellemaison.jp/category/beauty/beauty_pickup66.html, www.isetan.co.jp/icm2/jsp/shops/beauty/korres/index.jsp, www.fashionwalker.com/fw/b/pc/Brand.html?mthd=09&SC=0F1&BC=KOR01&A=01&D=00, www.lottestyle.co.jp/f/dsd-001003002010),
Ρωσία (http://www.letoile.ru/)
Σιγκαπούρη (http://www.korres.com.sg)
Εσθονία Stockmann AS (Tallinn), Kaubamaja – Korres
Φιλανδία Stockmann (Helsinki) Sokos (Helsinki, Turku) Kicks (Rukatunturi)
Γαλλία Le Bon Marchè (Paris), Beauty Monop (Paris, Puteaux)
Γερμανία Hautgut (Berlin), Jacks (Berlin), KaDeWe (Berlin), Drogerie Müller (Meppen, Frechen), Aliqua (Hamburg)
Ελβετία Globus (Zürich Geneva, Basel), Schminkbar (Zürich) MANOR (Lugano)
Λετονία Stockmann SIA, (Riga)
Λιθουανία Creme de la Crème (Vilnius)
Λουξεμβούργο AU PLAISIR DES SENS (Luxemburg)
Πολωνία Sephora (Krakow, Warszawa, Zabrze, Czelad)
Σλοβακία Profimed (Kosice, Zilina, Bratislava, Bystrica)
Ισπανία El Corte Ingles (Madrid, Barcelona)
Ολλανδία De Bijenkorf (Amsterdam, Rotterdam) COSMANIA (Amsterdam)
Αγγλία Oliver Bonas (London, Bristol, Windsor) Heals (London, Kingston)
Αγγλία El Fenwick (Newcastle, Hendon) Liberty (London) Harvey Nichols (London, Manchester, Birmingham, Bristol)
ΗΠΑ Sephora Ulta
Καναδάς Sephora (All Locations) Shoppers’ Drug Mart
Γροιλανδία Matas Dpt (Nuuk)
Αυστραλία Kit Cosmetics (Chatswood, Sydney, Broadbeach, South Yarra, Melbourne, Chadstone, Doncaster, Perth) Mecca Maxima (Melbourne)
Ινδία Delhi Flagship Store (New Delhi) Mumbai Flagship Store (Mumbai)
Ιαπωνία Isetan (Tokyo, Saitama) JR (Osaka, Saitama) GINZA Mitsukoshi (Tokyo) Takashimaya (Osaka) Marui Imai (Sapporo) Meitetsu (Nagoya)
Ρωσία L’etoile (Moscow, St. Petersburg, Ekaterinburg, Kazan, Novosibirsk, Omsk, Samara, Rostov-on-dov, Nizhni Novgorod, Chelyabinsk)
Σιγκαπούρη Takashimaya Shopping Centre (Singapore) Parco Millenia Walk (Singapore) Vie Beauty (Singapore)