Η επιχείρηση Louis Vuitton Hellas κατέλαβε μία από τις πρώτες θέσεις στη λίστα Diamonds of the Greek Economy 2020. Αυτό προκύπτει από τα συμπεράσματα της πανελλαδικής έρευνας της New Times η οποία στηρίχθηκε στα τελευταία δημοσιευμένα στοιχεία των 10.000 σημαντικότερων (βάσει κύκλου εργασιών 2018) εν Ελλάδι επιχειρήσεων. Σύμφωνα με αυτά, τα καθαρά κέρδη της επιχείρησης αυξήθηκαν από 7,4 εκατ. ευρώ το 2017 σε 9,2 εκατ. ευρώ το 2018. Αντιστοίχως ο κύκλος εργασιών της επιχείρησης αυξήθηκε από 21,3 εκατ. ευρώ το 2017 σε 27,4 εκατ. ευρώ το 2018.
Η επιχείρηση λειτούργησε με περιθώριο κέρδους 34% ενώ η απόδοση ιδίων κεφαλαίων της – ούτε λίγο ούτε πολύ – ήταν 133%. Μάλιστα λειτουργεί με μια υγιή σχέση ιδίων προς ξένα κεφάλαια, αφού τα ίδια κεφάλαια της εταιρείας προσεγγίζουν τα 7 εκατ. ευρώ ενώ οι συνολικές της υποχρεώσεις ανέρχονται σε περίπου 4 εκατ. ευρώ.
Louis Vuitton: Aνοίγει τις γαλλικές εγκαταστάσεις παραγωγής για να ξεκινήσει να φτιάχνει μάσκες
Την ώρα που τμήματα της γαλλικής βιομηχανίας επανεκκινούνται σταδιακά μετά από το κλείσιμο λόγω του κορονοϊού, η Louis Vuitton άνοιξε εκ νέου 12 από τις 16 εγκαταστάσεις παραγωγής δερμάτινων ειδών, με στόχο την παραγωγή εκατοντάδων χιλιάδων μασκών για το προσωπικό της και τους κοντινούς οίκους ευγηρίας.
Ο Michael Burke (photo), πρόεδρος και διευθύνων Σύμβουλος της Louis Vuitton, επισκέφθηκε την Τετάρτη το εργαστήριο στη Sainte-Florence της δυτικής Γαλλίας.
Από τη Δευτέρα οι 115 από τους 896 υπαλλήλους επέστρεψαν ξανά στις δουλειές τους, συμπεριλαμβανομένων 22 ατόμων που καλούνται να παράγουν μάσκες μίας χρήσης.
Πλέον τα εργοστάσια του οίκου στις περιοχές: Marsaz, Saint-Donat, Saint-Pourçain, Ducey και Sainte-Florence θα παράγουν αποκλειστικά μάσκες και δείγματα.
Το ιστορικό ατελιέ του Louis Vuitton το οποίο άνοιξε το 1859 και βρίσκεται στο Asnières στα περίχωρα του Παρισιού, παραμένει κλειστό.
Ενώ η άμεση προτεραιότητα είναι η εκπαίδευση του προσωπικού για να παράγει μάσκες, ο Burke αναμένει την σταδιακή επαναφορά της παραγωγής δερμάτινων ειδών αφού αναφέρει ότι η ζήτηση για είδη πολυτελείας επιστρέφει ισχυρά σε ορισμένες ασιατικές αγορές όπως η Κίνα, η Ταϊβάν και η Νότια Κορέα.
Στόχος είναι να παράγουν 100.000 μάσκες την εβδομάδα για χρήση από το προσωπικό της και τους κοντινούς οίκους ευγηρίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού.