Η εταιρεία Medbest, που διευθύνεται από τον κ. Κωνσταντίνο Μαριανό, εξάγει ελληνικά αγροτικά προϊόντα σε πάνω από 30 χώρες. Η αγορά-κλειδί ωστόσο στις εξαγωγικές επιδόσεις της επιχείρησης είναι αυτή των ΗΠΑ: από τη Νέα Υόρκη ως το Σαν Φρανσίσκο και από το Πουέρτο Ρίκο ως τη Χαβάη. Σε αυτή την αγορά καθώς επίσης και σε όλες τις άλλες χώρες η Medbest εξάγει πάνω από 500 κωδικούς προϊόντων κατορθώνοντας να αλλάξει την πεποίθηση των καταναλωτών ότι οι πρεσβευτές της μεσογειακής διατροφής είναι μόνον οι Ισπανοί και οι Ιταλοί. Αντιθέτως είναι και οι Έλληνες. Είναι μάλιστα εντυπωσιακό ότι οι οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας (κύκλος εργασιών και αποτελέσματα χρήσεως) βελτιώνονται από χρόνο σε χρόνο με ικανοποιητικούς ρυθμούς.
Σήμερα η MedBest συνεργάζεται με εκατοντάδες παραγωγούς αλλά και 12 εργοστάσια, τα περισσότερα εκ των οποίων στην Ελλάδα. Κάποια είναι σε Βουλγαρία και Τουρκία – κυρίως για λόγους κόστους. Κάθε εργοστάσιο ωστόσο έχει τη δική του εξειδίκευση στα προϊόντα που παράγει. Με όλα τα εργοστάσια έχουν υπογραφεί στρατηγικές συνεργασίες, κοινοπραξίες, ενώ η Medbest συμμετέχει ακόμα και με καταστατική μειοψηφία στο μετοχολόγιό τους προκειμένου να μπορεί να ασκεί έλεγχο.
Σήμερα παράγονται πάνω από 500 κωδικοί προϊόντων είτε με την ετικέτα Nefeli, που είναι το brand της MedBest, είτε με ιδιωτική ετικέτα μεγάλων σούπερ μάρκετ. Βασική πρώτη ύλη είναι η ελιά. Αυτό εξάλλου είναι και το πιο αξιόλογο εξαγώγιμο ελληνικό προϊόν σε σχέση με άλλες χώρες του κόσμου με βάση ποιοτικά στάνταρ. Η ελληνική ελιά είναι η καλύτερη στον κόσμο.
Η Medbest όμως δεν μένει εκεί. Έχει αναπτύξει συνταγές που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, κάτι που έχει διπλό σκοπό: αφενός να δημιουργήσει premium προϊόντα και αφετέρου να φέρει το προϊόν όσο το δυνατόν πιο κοντά σε γευστικές προτιμήσεις άλλων λαών. Από εκεί και έπειτα, σε ό,τι αφορά τα προϊόντα της η βεντάλια ανοίγει πολύ. Ορεκτικά, antipasti, spreads, dressing, ελαιόλαδο, έτοιμα κονσερβοποιημένα φαγητά, όπως ντολμαδάκια ή φασόλια γίγαντες σε διάφορες συνταγές και πολλά άλλα. Ενα μεγάλο κομμάτι, δε, αφορά αποκλειστικά βιολογικά προϊόντα. Το μεγαλύτερο κομμάτι ωστόσο των πωλήσεων – περίπου το 80% – αφορά την ιδιωτική ετικέτα.
Η εταιρεία διαθέτει σήμερα ένα πολύ ισχυρό δίκτυο προώθησης και διάθεσης προϊόντων, ειδικά στις ΗΠΑ, γεγονός που την καθιστά από τις ελάχιστες περιπτώσεις ελληνικής εταιρείας που καταφέρνει να έχει σημαντική διείσδυση συνολικά στην αμερικανική αγορά, όπου σήμερα προωθείται το 70% των συνολικών πωλήσεων της MedBest.