Πλάτων Μαρλαφέκας, αντιπρόεδρος της ΛΟΥΞ και πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας
Η χώρα δεν έχει βρει ακόμη τι θέλει να πουλήσει στρατηγικά στο εξωτερικό, εκτιμά ο κ. Πλάτων Μαρλαφέκας, αντιπρόεδρος της ΛΟΥΞ και πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας. Όπως επεσήμανε στην ομιλία του, «μετά από τόσα χρόνια οικονομικής ύφεσης στη χώρα μας στο κομμάτι των εξαγωγών δεν έχουμε βρει ακόμη το δρόμο μας, δεν έχουμε βρει τη στρατηγική μας». Έχουμε μείνει, όπως είπε, πάλι στα στερεότυπα, στο κλασικό εκθέσεις, επιχειρηματικές αποστολές, αλλά δεν έχουμε βρει τι θα θέλει να πουλήσει η χώρα μας προς τα έξω στρατηγικά. Ανέφερε επίσης ότι «είναι πολύ μεγάλη ευκαιρία αυτές τις εποχές που ο τουρισμός έχει άνοδο και αποτελεί την καλύτερη βιτρίνα για τα ελληνικά προϊόντα, επιτέλους ο ξενοδοχειακός και τουριστικός κλάδος να εμπιστευθούν και να προτείνουν στους πελάτες τους τα ελληνικά προϊόντα». Υπογράμμισε δε ότι η ελληνική γαστρονομία και τα ελληνικά τρόφιμα και ποτά είναι ποιοτικά πολύ ανώτερα από αυτά που εισάγονται μόνο και μόνο γιατί υπάρχουν διαφορές στις τιμές, τονίζοντας ότι είναι τραγικό να κάνουμε εισαγωγές γιατί δεν θα πληρώσουμε ΦΠΑ. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, τόνισε, «δεν προσφέρουμε τίποτα στην ελληνική επιχειρηματικότητα, στην ελληνική υπεραξία που χρειάζεται η χώρα μας, γιατί δεν έχουμε καταλάβει ότι τα επόμενα χρόνια τελειώνουν οι ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις και οι μόνες χρηματοδοτήσεις θα είναι αυτές που θα βγάζουμε εμείς από το ΑΕΠ της χώρας μας. Πρέπει να το καταλάβουμε και να συντονιστούμε γιατί χάνονται ευκαιρίες».