Ένα ενδιαφέρον μήνυμα προς τους συμπολίτες τους στέλνουν οι κ.κ. Παναγιώτης και Ηλίας Καραχάλιος, πρόεδρος και αντιπρόεδρος της επιχείρησης τροφίμων “Ροδούλα”. Συο μήνυμά τους αναφέρουν:
“Η Ροδούλα με περισσότερα από 20 χρόνια στο χώρο των τροφίμων, δημιουργεί πάντα προϊόντα υψηλής ποιότητας από εκλεκτές πρώτες ύλες, με σεβασμό προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Ακολουθεί υψηλά διεθνή πρότυπα παραγωγής που αποδεικνύονται τόσο από τα πιστοποιητικά διασφάλισης της παραγωγικής διαδικασίας που διαθέτει όπως BRC, IFS, ISO 9001, ISO 22000 όσο και από τις εξαγωγές που κάνει σε όλον τον κόσμο.
Ως μια εταιρία παραγωγής τροφίμων με προϊόντα καθημερινής κατανάλωσης θέλει να ενημερώσει τους συνεργάτες της και τους καταναλωτές της ότι έχει λάβει δρακόντεια μέτρα προστασίας τόσο για το ανθρώπινο δυναμικό της όσο και για την παραγωγή ενός ασφαλούς τελικού προϊόντος. Οι χειριστές τροφίμων της εταιρίας είναι ήδη εκπαιδευμένοι όσον αφορά την ατομική υγιεινή και τον σωστό χειρισμό τροφίμων. Επιπλέον, έχουν ενταθεί κατά την διάρκεια της μέρας οι απολυμάνσεις στον χώρο παραγωγής. Επίσης, διαμορφώθηκαν διαφορετικά οι βάρδιες του προσωπικού ώστε να μην επιφορτίζονται τα εργοστάσια και να κρατούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις.
Όλοι οι εργαζόμενοι της εταιρείας που κάνουν «παραλαβές και παραδόσεις» φοράνε μάσκες και γάντια, έχουν διαθέσιμα αντισηπτικά υγρά και περιμένουν πάντα σε ανοιχτούς χώρους. Δεν επιτρέπεται να εισέρχεται κανείς στους χώρους των εργοστασίων πέραν του προσωπικού. Επίσης οι διανομείς που μεταφέρουν τα προϊόντα Ροδούλα σε όλο το κόσμο, έχουν την οδηγία να εισέρχονται μόνο σε συγκεκριμένους χώρους των εγκαταστάσεων.
Όποιος δεν αισθάνεται καλά δεν έρχεται στην εργασία ακολουθώντας μια υπεύθυνη στάση προς τον εαυτό του αλλά και προς τρίτους, «μένουμε σπίτι». Όποιος έχει ταξιδέψει μπαίνει σε καραντίνα 14 ημέρων. Τα τμήματα που μπορούν να εργαστούν εξ αποστάσεως δεν έρχονται στα εργοστάσια έτσι ώστε να ελαχιστοποιείται η πιθανότητα μεταφοράς και διασποράς του ιού τόσο εσωτερικά όσο και στους οικείους μας.
Εκτός από την ενημέρωση που έχει γίνει στο προσωπικό από τους Υπευθύνους των τμημάτων για τα extra μέτρα προστασίας, οι οδηγίες του ΕΟΔΥ έχουν αναρτηθεί και σε κεντρικά σημεία όλων των εγκαταστάσεων για να είναι διαθέσιμες σε όλο το προσωπικό και έχουν διανεμηθεί έντυπα φυλλάδια οδηγιών.
Έχει δημιουργηθεί “Ομάδα Διαχείρισης Κρίσης COVID-19” η οποία ενημερώνεται συνεχώς για εξελίξεις και οδηγίες σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και δίνει αντίστοιχα οδηγίες σε όλο το προσωπικό της εταιρίας.
Η Ροδούλα και οι άνθρωποι της συνεχίζουν να παράγουν και να διανέμουν τα λαχταριστά της προϊόντα σε όλο το κόσμο. Θα καταβάλουμε πάντα κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων. Είναι μια δύσκολη ώρα για όλους και θα πρέπει να το αντιμετωπίσουμε με ψυχραιμία και αίσθημα ατομικής και συλλογικής ευθύνης”.
Ποιά, όμως, είναι η επιχείρηση αυτή που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των εν Ελλάδι καταναλωτών και που όπως αποδεικνύουν τα στοιχεία της πανελλαδικής έρευνας της NEW TIMES ακολυθεί σταθερά ανοδική τροχιά; Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, η επιχείρηση αύξησε τον κύκλο εργασιών της από 14,4 εκατ. ευρώ το 2017 σε 16,5 εκατ. ευρώ το 2018 ενώ τα καθαρά της κέρδη προσέγγισαν τις 500 χιλ. ευρώ.
H ιστορία της Ροδούλας ξεκινά…
Το 1999, ο Παναγιώτης και ο Ηλίας Καραχάλιος σε μια γειτονιά της Αθήνας δημιουργούν ένα μικρό εργαστήρι για να εφαρμόσουν την πολύτιμη κληρονομιά τους. Πολύ γρήγορα φάνηκε όμως ότι αυτό το εργαστήρι ήταν μικρό για να στεγάσει τα όνειρα, τις φιλοδοξίες αλλά και την αυξημένη ζήτηση στα προϊόντα Ροδούλα.
Η Ροδούλα μεγαλώνει και επεκτείνεται…
Σήμερα με 2 υπερσύγχρονες παραγωγικές εγκαταστάσεις, με 2 υποκαταστήματα- κέντρα διανομή σε Θεσσαλονίκη και Κρήτη και μια ξεχωριστή μονάδα συσκευασίας και αποθήκευσης για τα προϊόντα retail που αγγίζουν τα 10.000τμ και με ιδιόκτητο στόλο 25 φορτηγών καταψύξεων.
Η ΡΟΔΟΥΛΑ, σήμερα, συνεχίζει να είναι μία από τις κορυφαίες εταιρίες κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης και γλυκισμάτων στην Ελλάδα αλλά και στον κόσμο.
Ηγέτης στο χώρο του food service, με παρουσία στο supermarket στην Ελλάδα και το Εξωτερικό συνεχίζει να προσφέρει με συνέπεια ένα μέλλον γεμάτο ποιοτικές γεύσεις και καινοτόμα προϊόντα. Η διασφάλιση ποιότητας και σταθερότητας των προϊόντων είναι κύριο μέλημα της, εφαρμόζόντας κατά την παραγωγή της πιστοποιημένα συστήματα διαχείρισης (ISO, BRC, IFS, FDA).
Η παγκόσμιά τάση εδώ και αρκετά χρόνια προς τη Μεσογειακή διατροφή και το shift των αγορών σε πολλαπλά κανάλια διανομής έκανε την εταιρία πιο εξαγωγική. Με αργά αλλά σταθερά βήματα ξεκίνησε την εξαγωγική της δραστηριότητα στην Ευρώπη και έπειτα στη Μέση Ανατολή (πιστοποιημένη κατά Kosher και Halal) με μεγάλη επιτυχία.
Οι σημαντικότεροι σταθμοί της Ροδούλας
- 2003 Το 2003 δημιουργήθηκε το πρώτο εργοστάσιο παράγωγής ποιοτικών προϊόντων ζύμης στο Μενίδι, με τα οποία καθιερωθήκαν στην premium αγορά δημιουργώντας signature προϊόντα. Τα επόμενα χρόνια μεγάλη βάση δόθηκε στην ανάπτυξη των εγκαταστάσεων, σε νέες τεχνολογίες και στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών και την επέκταση του δικτύου διανομής.
- 2007 Το 2007 έγινε μια τεράστια επένδυση για να κατασκευαστεί η πρώτη αυτόματη γραμμή γεμίσματος προϊόντων ζύμης,
- 2009 Το 2009 και έχοντας πλέον βάλει τις βάσεις και έχοντας πλέον εδραιωθεί στην αγορά των προϊόντων ζύμης η εταιρία στρατηγικά δημιουργεί στην Θεσσαλονίκη το 1ο υποκατάστημα μαζί με κέντρο διανομής για να τροφοδοτήσει την συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά της βορείου Ελλάδος.
- 2012 Βλέποντας το 2012 το μεγάλο κενό στην αγορά του ποιοτικού γλυκού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και την ευκαιρία με την απενεχοποίηση υπερψυγμένων προϊόντων ξεκίνησε η υλοποίησή της νέας επένδυσης, στην γλυκιά πλευρά της ΡΟΔΟΥΛΑ.
- 2016 Το 2016 κάνει τα πρώτα βήματα στην Αμερική και τον Καναδά στο κομμάτι του food service. Μεγάλη ώθηση σε αυτό έδωσε η ερευνά που πραγματοποίησε η εταιρία το 2015 με το Αμερικάνικο Πανεπιστήμιου του Rutgers(Food Innovation Center), οπού δημιούργησε τις βάσεις για την στρατηγική επέκταση της εταιρίας στις ΗΠΑ.
- 2017 Το πρώτο Βραβείο Ανώτερης Ποιότητας και γεύσης ήρθε το 2017 και σήμερα έχει κατακτήσει 16 παγκόσμιες διάκρισης σε Ευρώπη Το 2017 ξεκινάει στρατηγικές συνεργασίες με μεγάλα supermarket στη στην Ελλάδα και το Εξωτερικό.
- 2018 Το 2018 πρωτοπορεί στην αγορά και λανσάρει στο supermarket συσκευασμένα υπερψυγμένα γλυκά με τεράστια επιτυχία.
- 2019 Η εταιρία το 2019 κερδίζει Βραβείο Καινοτομίας και κατατάσσεται στα future food trends στην Αμερική για το προϊόν Vegan Πατσαβουρόπιτα!