Σε έντονα ανοδική τροχιά κινήθηκε η επιχείρηση Μπαρμπα Στάθης κατοχυρώνοντας τη θέση της σε μία από τις υψηλότερες θέσεις της λίστας των πιο κερδοφόρων βιομηχανικών εταιρειών της χώρας. Σύμφωνα με τα στοιχεία μεγάλης πανελλαδικής έρευνας στις 1.500 μεγαλύτερες (βάσει τζίρου) παραγωγικές επιχειρήσεις, η επιχείρηση Μπάρμπα Στάθης αύξησε τα προ φόρων κέρδη της από 4 εκατ. ευρώ το 2016 σε 7,1 εκατ. ευρώ το 2017. Η επίδοση αυτή βασίζεται στην βελτίωση του κύκλου εργασιών της εταιρείας ο οποίος υπερέβη τα 84 εκατομμύρια ευρώ.
Η επιχείρηση Μπαρμπα Στάθης, που διευθύνεται από τον κ. Νικήτα Ποθουλάκη, θεωρείται μία από τις πλέον δημοφιλείς εταιρείες καθότι το 97% των Ελλήνων καταναλωτών δηλώνει αυθόρμητη γνώση της μάρκας (πηγή στοιχείων Global Link) ενώ σχεδόν 1 στους 2 καταναλωτές (ποσοστό 46%) δεν επιλέγει καμία άλλη μάρκα για να αγοράσει τα συγκεκριμένα προϊόντα. Η επωνυμία Μπάρμπα Στάθης είναι για περισσότερους από 1 στους 2 καταναλωτές είναι ταυτισμένη με την κατηγορία των καταψυγμένων λαχανικών σε βαθμό που να χρησιμοποιείται ως generic περιγραφή του προϊόντος.
Πρόκειται για μια υγιέστατη ελληνική επιχείρηση, οι οικονομικές επιδόσεις της οποίας την έφεραν σε εξαιρετικά υψηλή θέση μεταξύ των πλέον κερδοφόρων παραγωγικών επιχειρήσεων της χώρας με βάση τα μέχρι στιγμής δημοισευμένα στοιχεία. Η σχετική έρευνα ευρίσκεται σε εξέλιξη από τη New Times θα παρουσιαστεί στο μεγάλο forum επιχειρηματικής αριστείας για την Ελλάδα της Εξωστρέφειας στις 4 Απριλίου 2019 και ώρα 5 μμ στο Hilton Athens Hotel.
Who is Who
Σήμερα, η Μπάρμπα Στάθης κατέχει το 60% της ελληνικής αγοράς (ως προς την αξία πώλησης προϊόντων, με ετήσια αξία 74 εκατ. ευρώ) και το 50,1% ως προς τον όγκο των πωλήσεων (πωλούνται 19.500 τόνοι προϊόντων το χρόνο). Ενώ σε κάποια προϊόντα, όπως τα κατεψυγμένα λαχανικά και μείγματα λαχανικών το μερίδιο της αγοράς που κατέχει φτάνει το 85%.
Την τελευταία 5ετία, κάθε χρόνο, ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων κατεψυγμένων προϊόντων αγγίζει το 5%.
Η αυξητική τάση στις πωλήσεις συγκεκριμένων προϊόντων δεν είναι μόνον «ελληνικό φαινόμενο». Τα προϊόντα Μπάρμπα Στάθης εξάγονται σε δεκάδες χώρες, μέχρι την Αυστραλία, τη Μέση Ανατολή αλλά και την αμερικανική ήπειρο. Σε κάποιες από αυτές τις αγορές η αύξηση της ζήτησης κινείται με διψήφια ποσοστά ανόδου. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα στο 2017, υπήρξε αύξηση 14% στις εξαγωγές (ετήσια βάση σε σχέση με το 2016). Ενδεικτικά, οι πωλήσεις στον Καναδά́, που είναι ο μεγαλύτερος πελάτης της Μπάρμπα Στάθης, σημείωσαν αύξηση 60% και στην Αγγλία 19%.
Ταυτόχρονα η εταιρεία, ενισχύει τις εκτάσεις που καλλιεργεί τα λαχανικά της. Από το 2011 οι εκτάσεις όπου καλλιεργούνται τα λαχανικά – πρώτη ύλη των προϊόντων Μπάρμπα Στάθης έχουν τριπλασιαστεί φτάνοντας πλέον τις 33.000 στρέμματα.