Περισσότερα από 1.500 έκτακτα περιστατικά διαχειρίστηκαν επιτυχώς οι τεχνικοί δικτύου προκειμένου να αποκαταστήσουν την επικοινωνία σε περιοχές της χώρας που επλήγησαν από τη συνεχιζόμενη κακοκαιρία του τελευταίου μήνα.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, τα έντονα καιρικά φαινόμενα έθεσαν σε επιφυλακή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου της Wind που έχει την πλήρη εποπτεία του δικτύου, 24 ώρες το 24ωρο, και συντόνιζε επιτόπου επεμβάσεις από έμπειρους τεχνικούς. Ειδικά τις δύσκολες μέρες από 25/12/2016 έως και 14/01/2017 τα συνεργεία τεχνικών ξεπέρασαν τον εαυτό τους, αντιμετωπίζοντας άμεσα, κάτω από δύσκολες συνθήκες, την πλειονότητα των έκτακτων περιστατικών που ήταν αυξημένα κατά 200% στις πληγείσες περιοχές σε σχέση με άλλες περιόδους.